Detail kurzu

Marketing v praxi

VIK s.r.o.

Popis kurzu

Poskytnúť účastníkom prehľad potenciálu a nástrojov kľúčového zdroja manažmentu organizácie. Marketing ovplyvňuje základné podnikateľské, konkurenčné a predajné stratégie.

Obsah kurzu

Čo je to marketing

Starý a nový prístup k marketingu – transakčný vs. relačný marketing 

Produkt – výrobok či služba = riešenie pre zákazníka 

Trhy – analýza trhov, trhové segmenty, výber segmentu, stratifikácia 

Zákazník 

Konkurencia – rozdelenie konkurencie, substitučný produkt, výber značky 

Základné analytické nástroje marketingu – rýchle pripomenutie 

4, 7 alebo 8 „P“ v Marketingu 

Základné marketingové stratégie – 3 základné marketingové stratégie – prehľad 

Organizácia/orientácia – na zisk, predaj, produkciu, zákazníka 

Budovanie značky 

Význam Imidžu Goodwillu a Reputácie 

Kultúra a Identita organizácie v službe Marketingu 

Budovanie vzťahov so zákazníkmi Ideálny zákazník – identifikácia, profil, správanie 

Zákaznícky prístup – štádiá zmeny (vývoja) zákazníckeho prístupu 

Výchova lojálneho zákazníka – kľúčové kroky k lojálnemu zákazníkovi 

Riadenie kľúčových zákazníkov – proces a fázy KAM (key account manažment) 

Plánovanie v Marketingu 

Business plán – (obsah) 

Marketingový plán 

Komunikačný plán 

Mediálny plán 

Formálna podoba marketingového plánu.

Hodnotenie




Organizátor