Detail kurzu

Popis kurzu

  • Zvládnuť asertívny spôsob komunikácie, ktorý pomáha účinne presadzovať ciele organizácie a podporuje budovanie priamej a priaznivej atmosféry na pracovisku
  • Naučiť sa jasne vyjadrovať svoje požiadavky a pocity
  • Identifikovať manipulatívne spôsoby správania spolupracovníkov a primerane ich riešiť
  • Naučiť sa prijímať kritiku a odmietnutie bez pocitu urážky a zvládnuť umenie konštruktívne kritizovať

Obsah kurzu

Definícia a podstata asertivity
  • Asertívny spôsob komunikácie a správania
  • Asertivita nie agresivita, zabránenie manipulácii v pracovných vzťahoch
Asertívne ľudské práva
  • Asertivita v horizontálnych vzťahoch a vo vzťahoch nadriadený – podriadený
Asertívne formy správaniaAsertívne komunikačné techniky pre vedúcich pracovníkov (a nielen pre nich)
  • Technika otvorených dverí, technika selektívneho ignorovania
  • Prijateľný kompromis, technika Ako povedať „nie“
  • Scenár, ako sa vysporiadať s nežiaducim správaním spolupracovníkov
Pracovná asertivita
  • Uvedomenie si svojich silných stránok
  • Ako byť stručný, presný, ako sa vyhnúť „vate“ pri komunikácii s kolegami?
Kritika. Ako reagovať na kritiku?
  • Päť krokov, ako sa lepšie vysporiadať s kritikou
  • Kritika v asertivite, sebakritika, kritika druhých, prijatie kritiky

Cieľová skupina

Kurz „Asertivita“ je určený všetkým, ktorí sa v kontakte so spolupracovníkmi dostávajú do situácií, kedy je potrebné udržať rovnováhu medzi vzťahmi a cieľovou orientáciou a kde akékoľvek snahy o manipuláciu majú negatívny dopad na pracovný tím.


Certifikát Certifikát o absolvovaní kurzu

Kontaktná osoba


+421 2/544 185 13
fbe@fbe.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať