Kurz: NETIKETA V KOMUNIKÁCII S KLIENTOM

Popis kurzu

  • Naučíte sa poskytovať kvalitný zákaznícky servis
  • Zvládnete pravidlá efektívnej komunikácie v online prostredí
  • Budete vedieť komunikovať s rôznymi typmi klientov



Obsah kurzu

  • Špecifiká komunikácie v on-line prostredí v porovnaní s off-line komunikáciou
  • Princípy budovania dobrej online reputácie spoločnosti a zvyšovanie kvality zákazníckeho servisu
  • Pravidlá etikety v online komunikácii s klientom (tzv.: netiketa)
  • Medzikultúrne rozdiely v komunikácii v praxi
  • Ako komunikovať v online prostredí moderne a dynamicky
  • Efektívne zvládanie námietok a konfliktov s klientmi v písomnej komunikácii
  • Princípy zákazníckeho správania v on-line predaji a to najmä z pohľadu cross-sellingu a up-sellingu
  • Zisťovanie potrieb klienta a navrhovanie produktov/služieb formou riešení
  • Využitie poznatkov o on-line zákazníckej typológii pri jednaní s klientom



Cieľová skupina

pracovníci zákazníckeho servisu, obchodní zástupcovia, pracovníci v každodennom kontakte s klientom



Poznámka k cene

Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál. Fyzické osoby – zľava 20%.



Kontaktná osoba

Mária Pipová
+421 2/642 828 81
mega@megaeducation.sk


Organizátor