Detail kurzu
TELEFONICKÁ KOMUNIKÁCIA – Vyhľadávanie a práca so zákazníkmi
CeMS, s.r.o.
Popis kurzu
- Cieľom kurzu je oboznámiť účastníkov so základmi telefonickej komunikácie. Účastníci získajú znalosti ako efektívne posilniť zručnosti v obchodnej komunikácii s klientmi pri telefonickom predaji a telefonickej komunikácii. Získajú veľmi dobré verbálne komunikačné zručnosti, budú vedieť aktívne počúvať, správne identifikovať potreby klientov a adekvátne reagovať na ich požiadavky. Naučia sa ako správne prekonávať námietky, osvoja si spôsoby jednania s rozličnými typmi zákazníkov a nadobudnú zručnosti na zvládanie problémových situácií. Cieľom kurzu je aj motivovať účastníkov k prekonaniu strachu z telefonovania tak, aby sa telefonovanie pre nich stalo príjemnou súčasťou každodennej práce.
Obsah kurzu
- Telefonická komunikácia a jej nástroje, typy komunikácie
- Efektívne telefonovanie, základy úspešného telefonického kontaktu so zákazníkom
- Časti telefonického rozhovoru
- Výhody a nevýhody telefonického kontaktu
- Špecifiká komunikácie cez telefón
- Techniky kladenia otázok, typy otázok
- Komunikačné zručnosti počas telefonického kontaktu, verbálny a neverbálny prejav v telefóne (tempo, hlasitosť, …)
- Poznanie typu partnera počas telefonovania a prispôsobenie sa komunikačným štýlom, prejavy počúvania a empatie v telefóne
- Základy telemarketingu, vyhľadávanie zákazníkov, aktívny a pasívny štruktúrovaný rozhovor
- Chyby pri telefonovaní, vhodné a nežiaduce výrazové prostriedky v telefóne
- Zvládanie problémových situácií, agresivita, pasivita, manipulácia
- Tréning telefonátov a praktický nácvik zvládania námietok
Certifikát
osvedčenie o absolvovaní školenia
Poznámka k cene
v cene je zahrnuté občerstvenie, obed, učebný materiál, pero, vystavenie osvedčenia
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality