Detail kurzu

BALÍK PRE OBCHODNÍKOV - Dosiahni excelentné obchodné výsledky!

CeMS, s.r.o.

Popis kurzu

V tréningu sa zameriame na analýzu aktuálnych schopností jednotlivcov a následné zlepšovanie predajných zručností. Obchodníci zdokonalia prácu s klientom a naučia sa nájsť nákupné motívy, ktoré následne použijú pri predaji. Následne sa zlepšia v oblasti vyhľadávanie potenciálnych klientov a vedenia obchodných rokovaní. Naučia sa zvládať krízové situácie a prekonávať prekážky, ktoré pri obchode nastávajú.Posunú svoje predajné zručnosti na novú úroveň a preberú osobnú zodpovednosť za dosahované výsledky.

Obsah kurzu

  1. Deň

1 x 6 hod. blok tréningov čase 8:30 – 15:00:

  • Analýza osobnosti obchodníka, charakteristika jeho vlastností a správneho konania
  • Test úrovne obchodníkov –hodnotenie úrovne skúseností a predajných zručností jednotlivcov, zistenie preferovaného štýlu obchodu a spätná väzba
  • Príprava plánu rozvoja svojich predajných zručností a budovanie správnych postojov obchodníka
  • Nákupné motívy zákazníka a ich zdroje –spôsoby odhalenia nákupných motívov zákazníka a následné spracovanie zákazníka. Aké bývajú najčastejšie nákupné motívy zákazníkov? 
  • Obchodná komunikácia– identifikácia typológie zákazníka, efektívne získavanie potrebných informácií, správna argumentácia a práca so zákazníkom, technika TEL (tvrdenie, emócie, logika), čítanie neverbálnej komunikácie
  • Praktický tréning práce s klientom a tréning spracovania námietok

 

1 x 3 hod. workshop v čase 15:00 – 18:00:

  • Ide o outdoorovu alebo indoorovú aktivitu spojenú s návštevou netradičných miest zameranú na podporu zlepšenia predajných zručností
  • Rozdelenie do obchodných tímov a pridelenie produktov, príprava stratégie predaja, oslovovanie ľudí a tréning predaja
  • Vyhodnotenie dosiahnutých výsledkov, spätná väzba k riešeniu úlohy a komunikácie so zákazníkmi

    2. Deň

1 x 6 hod. blok tréningu v čase 8:30 – 15:00:

  • Akvizícia nových klientov – definovanie zákazníkov a ich triedenie, príprava predajných materiálov, zameranie sa na motívy a požiadavky zákazníkov
  • Zadávanie úloh a kontrola ich plnenia, analýza aktuálnej situácie v tíme, návrh zmien a opatrení pre zlepšenie výkonnosti tímu
  • Vnímanie potenciálu spolupracovníkov a analýza ich výkonu– úsilie, aktivita a výsledok
  • Inšpirácia spolupracovníkov pre dosahovanie lepších výsledkov a podpora k proaktivite
  • Tvorba kultúry v spoločnosti – ako svojim správaním a činmi vyjadriť osobné hodnoty a budovať firemnú kultúru
  • Praktický tréning práce s tímom a riešenie modelových situácií

 

1 x 3 hod. relax v čase 15:00 – 18:00, možnosť výberu:

  • Wellness - v okolí realizácie tréningu
  • Golf– tréning na odpalisku spolu s certifikovaným trénerom
  • Escaperoom – riešenie únikovej hry v okolí realizácie tréningu
  • Iná oddychová aktivita podľa vlastného výberu
Certifikát osvedčenie o absolvovaní školenia Poznámka k cene

v cene je zahrnuté občerstvenie, obed, učebný materiál, pero, vystavenie osvedčenia

Kontaktná osoba


0908 345 320
kurzy@cems.sk

Hodnotenie




Organizátor