Detail kurzu
2 - dňový online seminár: Finančná analýza v čase KORONAKRÍZY, kalkulácie a cenotvorba- Dr. Milan Veščičík
Poradca podnikateľa, spol. s r.o.
Popis kurzu
Situácia v ktorej sme sa dnes ocitli je pre väčšinu podnikov zásadná, a to akým spôsobom túto krízu uchopíme bude mať vplyv na ďalší chod našich spoločností. Práve preto je potrebné včas reagovať tento stav a podniknúť určité kroky, ktoré zamedzia riziko negatívneho dopadu na vašu spoločnosť. Či už ste podnikateľom, živnostníkom alebo manažérom spoločnosti na tomto seminári nájdete praktické rady, ako z pohľadu obchodu a financií zvládnuť toto náročné obdobie.
Počas dvoch dní prakticky orientovaného seminára sa zdokonalíte v dôležitých finančno-ekonomických pojmoch tak, že vaše analýzy, návrhy i rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický efekt pre vašu firmu aj v čase koronakrízy.
Počas dvoch dní prakticky orientovaného seminára sa zdokonalíte v dôležitých finančno-ekonomických pojmoch tak, že vaše analýzy, návrhy i rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický efekt pre vašu firmu aj v čase koronakrízy.
Obsah kurzu
PopisAko prebieha online seminár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.Ako bonus získa každý účastník:
- Služby daňovej a mzdovej pohotovosti počas 30 dní
- Záznam z online seminára
- Videoškolenie: Desať plus jedna chyba v cenotvorbe. Kde sa nám stráca zisk?
1. deň
- Ktoré parametre a súvislosti o svojej firme musí poznať každý finančný manažér?
- Ako rýchlo odhadnúť problémy a ohrozenia firmy z účtovných výkazov?
- Ktoré finančné ukazovatele sú dôležité pre majiteľa, ktoré pre banku a pre iných partnerov?
- Aká je obvyklá hierarchia ukazovateľov a kedy sa mení?
- Ako sa vypočíta trhová hodnota firmy a ako ju možno ovplyvniť?
- Ktoré z moderných metód a finančných ukazovateľov (NPV, EVA, ...) a ako sú využiteľné v praxi?
- Použiť pre FC priamo údaje z účtovníctva, alebo je vhodné ich upraviť?
2. deň
- Aké sú správne ciele kalkulácií a aké cenotvorby?
- Ako čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok alebo službu?
- Ktorú kalkulačnú metódu je kedy vhodné použiť?
- Je vhodné zakalkulovať do ceny všetky firemné náklady?
- Prečo nestačí sledovať zisk iba za produkty?
- Ako merať náklady na zákazníkov a ako zisk?
- Ako ovplyvní výška ceny dosiahnutý zisk?
- Kedy a ako poskytovať zľavy, aby boli v súlade s cenovým cieľom a nepoškodili budúcnosť?
- Aké ciele a výkonnostné ukazovatele stanoviť našim predajcom, aby priniesli maximálny prospech?
09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 11:30 prestávka
11:30 - 12:00 prednáška
12:00 - 13:15 prestávka
13:15 - 14:30 prednáška spojená s odpoveďami na otázky
PROFIL LEKTORA:
Dr. Milan Veščičík
skúsený odborník so skvelými prezentačnými zručnosťami a dlhoročnou praxou nielen vo vedení seminárov, ale najmä v oblasti implementácií kontrolingových a kalkulačných systémov, podnikových analýz, optimalizácií a obdobných projektov.
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality