Detail kurzu

2 - dňový online seminár: Finančná analýza v čase KORONAKRÍZY, kalkulácie a cenotvorba- Dr. Milan Veščičík

Poradca podnikateľa, spol. s r.o.

Popis kurzu

Situácia v ktorej sme sa dnes ocitli je pre väčšinu podnikov zásadná, a to akým spôsobom túto krízu uchopíme bude mať vplyv na ďalší chod našich spoločností. Práve preto je potrebné včas reagovať tento stav a podniknúť určité kroky, ktoré zamedzia riziko negatívneho dopadu na vašu spoločnosť. Či už ste podnikateľom, živnostníkom alebo manažérom spoločnosti na tomto seminári nájdete praktické rady, ako z pohľadu obchodu a financií zvládnuť toto náročné obdobie.
 
Počas dvoch dní prakticky orientovaného seminára sa zdokonalíte v dôležitých finančno-ekonomických pojmoch tak, že vaše analýzy, návrhy i rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický efekt pre vašu firmu aj v čase koronakrízy.
 
Počas dvoch dní prakticky orientovaného seminára sa zdokonalíte v dôležitých finančno-ekonomických pojmoch tak, že vaše analýzy, návrhy i rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický efekt pre vašu firmu aj v čase koronakrízy.

Obsah kurzu

Popis

Ako prebieha online seminár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.

 

Ako bonus získa každý účastník:
  • Služby daňovej a mzdovej pohotovosti počas 30 dní
  • Záznam z online seminára
  • Videoškolenie: Desať plus jedna chyba v cenotvorbe. Kde sa nám stráca zisk?

Program

1. deň

  • Ktoré parametre a súvislosti o svojej firme musí poznať každý finančný manažér?
  • Ako rýchlo odhadnúť problémy a ohrozenia firmy z účtovných výkazov?
  • Ktoré finančné ukazovatele sú dôležité pre majiteľa, ktoré pre banku a pre iných partnerov?
  • Aká je obvyklá hierarchia ukazovateľov a kedy sa mení?
  • Ako sa vypočíta trhová hodnota firmy a ako ju možno ovplyvniť?
  • Ktoré z moderných metód a finančných ukazovateľov (NPV, EVA, ...) a ako sú využiteľné v praxi?
  • Použiť pre FC priamo údaje z účtovníctva, alebo je vhodné ich upraviť?

2. deň

  • Aké sú správne ciele kalkulácií a aké cenotvorby?
  • Ako čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok alebo službu?
  • Ktorú kalkulačnú metódu je kedy vhodné použiť?
  • Je vhodné zakalkulovať do ceny všetky firemné náklady?
  • Prečo nestačí sledovať zisk iba za produkty?
  • Ako merať náklady na zákazníkov a ako zisk?
  • Ako ovplyvní výška ceny dosiahnutý zisk?
  • Kedy a ako poskytovať zľavy, aby boli v súlade s cenovým cieľom a nepoškodili budúcnosť?
  • Aké ciele a výkonnostné ukazovatele stanoviť našim predajcom, aby priniesli maximálny prospech?

Harmonogram

09:00 - 11:00 prednáška

11:00 - 11:30 prestávka

11:30 - 12:00 prednáška

12:00 - 13:15 prestávka

13:15 - 14:30 prednáška spojená s odpoveďami na otázky

PROFIL LEKTORA: 

Dr. Milan Veščičík

skúsený odborník so skvelými prezentačnými zručnosťami a dlhoročnou praxou nielen vo vedení seminárov, ale najmä v oblasti implementácií kontrolingových a kalkulačných systémov, podnikových analýz, optimalizácií a obdobných projektov.

Hodnotenie




Organizátor