Detail kurzu
Telefonická a e-mailová komunikácia v pracovnom prostredí
Centrum ďalšieho vzdelávania Univerzity Komenského
Popis kurzu
Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia tvorí neoddeliteľnú súčasť firemnej kultúry. Má určité štandardy a pravidiá, ktorých dodržiavanie môže mať výrazný vplyv na dosahovanie osobných či pracovných cieľov. Či už sa jedná o komunikáciu v internom alebo externom prostredí, je vizitkou nielen spoločnosti, ktorú zastupujeme, ale aj našej osoby.
Cieľom kurzu je osvojiť si zásady efektívnej telefonickej a e-mailovej komunikácie v pracovnom prostredí, eliminovať chyby, nedostatky a naučiť sa zvládať aj náročné komunikačné situácie (nahnevaný či pasívny klient, ospravedlnenie, reklamácia a pod.).
Obsah kurzu
· Príprava na telefonovanie
· Štruktúra aktívneho a pasívneho telefonátu
· Najčastejšie bariéry a chyby v telefonovaní
· Zásady úspešných telefonátov
· Techniky kladenia otázok a detekcia potrieb klienta
· Zvádnutie náročných a konfliktných situácií
· Motivačné frázy, ukončenie a vyhodnotenie telefonického rozhovoru
· Základné pravidlá e-mailovej komunikácie
· Najčastejšie chyby pri písaní správ
· Technika ospravedlnenia sa klientovi
· Profesionálny postup pri reklamácii
Cieľová skupina
Kurz je určený pre širokú verejnosť, majiteľov firiem, riadiacich pracovníkov všetkých stupňov, predajcov, asistentky, zamestnancov pôsobiacich v oblasti styku s klientom, na zákazníckych linkách, ako aj pre každého, kto chce nadobudnúť sebavedomie v telefonickej a e-mailovej komunikácii v osobnom a pracovnom živote.Kontaktná osoba
Mgr. Barbora Kontrišová
+421 2/501 177 02
barbora.kontrisova@cdv.uniba.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality