Detail kurzu

SALES ACADEMY 21 - WEBINÁR - tri kroky k obchodnému úspechu

THE BEST TEAM s.r.o.

Popis kurzu

Premýšľali ste niekedy nad tým, prečo niekto obchoduje s ľahkosťou, radosťou a úspechom? A prečo sa niekto druhý s obchodovaním trápi a stretáva sa s nezáujmom, neúspechom a riadnou porciou demotivácie? Áno, určite sa zhodneme, že niekto sa narodí ako obchodník, jednoducho má k obchodovaniu vlohy a predpoklady… A čo tí ostatní? Majú šancu obchodovať? Majú šancu uspieť? Majú šancu si obchodovanie dokonca  oblúbiť? Áno, majú.  Už 21 rokov sprevádzame na ceste rozvoja ako lektori  obchodníkov, predajcov, obchodných zástupcov aj obchodných manažérov. Počas svojej praxe sme mali príležitosť viesť stovky obchodných školení, rozvíjať tisícky ľudí, spolupracovať so stovkou veľkých, mezinárodných aj menších firiem alebo spoločností. Po skúsenosti so stovkami príkladov z praxe môžme pokojne odpovedať - áno, majú šancu uspieť, áno, môžu si obchodovanie obľúbiť. Pokiaľ majú základ, a tým je chuť učiť sa a motiváciu pustiť sa do toho, potom im stačia 3 kroky, tri základné a zároveň zásadné kroky.

Počas našej praxe so stovkami obchodníkov sme si veľakrát overili tieto tri zásadné oblasti, ktoré sú buď tajomstvom úspechu skvelého obchodníka alebo kameňom úrazu a zdrojom veľkej frustrácie u tých ľudí, ktorí tieto oblasti nemajú zvládnuté. A tieto tri oblasti sa v rôznych podobách stále opakujú.

Obsah kurzu

O AKÉ TRI OBLASTI IDE?

  • Vedieť sa naladiť na zákazníka prispôsobiť svoju komunikáciu zákazníkovi - jeho osobnostnému typu.  Čo k tomu potrebujeme? Rozoznať osobnostný typ zákazníka a taktiež poznať, čo na neho použiť. Poznať svoj typ,  talenty svojho typu a dokázať ich využiť pri komunikácií a obchodovaní.
  • Vziať kormidlo do svojich rúk - riadiť obchodný rozhovor - od úvodu až po dohodu. A to se dá len vtedy, keď obchodný rozhovor dokážeme viesť pomocou otázok. Položiť otázku v správny okamžik a správnym spôsobom je umenie a taktiež nezbytnosť k úspešnému obchodovaniu.
  • Zvládnuť búrku - otočiť neobľúbenú časť obchodného rozhovoru - námietky vo svoj prospech. Dokázať ich využiť ako skvelú nahrávku na smeč a zvládnuť aj to obávané slovo NIE.

Všetky tri oblasti je možné posíliť a urobiť z nich silné stránky, ktoré otvoria obchodníkovi cestu  k úspechu. Všetky tri oblasti posilníte v SALES ACADEMY 21. 

CHCETE SA NAUČIŤ

  • ako sa naladiť na zákazníka?
  • ako viesť celý rozhovor pomocou otázok?
  • ako otočiť námietky na výhody?
  • ako zvládnuť zákazníkovo odmietnutie?

To všetko a veľa ďalšieho sa dozviete v SALES ACADEMY 21 alebo “Tri kroky k obchodnému úspechu”

Všetko, čo se dozviete a naučíte v SALES ACADEMY 21, využijete nielen pri obchodnom rozhovore, ale aj v bežnom živote:

  • keď vlastne “predáváte” seba samých
  • keď chcete druhej strane viac  porozumieť
  • keď chcete niekoho o niečom presvedčiť
  • keď chcete vybrať správny argument
  • keď sa chcete dohodnúť
  • keď… možností uplatnenia je naozaj veľa…

Čaká vás SALES ACADEMY 21, čakajú vás 3 kroky k vášmu úspechu. Tešíme sa na vás…

Online kurz sa uskutoční formou webinára. Na to, aby ste sa ho mohli zúčastniť, budete potrebovať internetové pripojenie a počítač.


www.thebestteam.sk

LEKTORI:

PAVLÍNA PELCOVÁ - zakladateľka vzdelávacej spoločnosti THE BEST TEAM s.r.o. Certifikovaná lektorka a koučka. Špecializuje sa na oblasť komunikácie, manažmentu, predaja, sebarozvoja a manažérsky koučing. Spoluautorka desiatok vzdelávacích a rozvojových programov pre slovenské, české a korporátne spoločnosti. Autorka online kurzov Sales Academy 21 a Mindset Academy 21. V oblasti vzdelávania dospelých pôsobí od roku 1998.

JURAJ PELC - zakladateľ vzdelávacej spoločnosti THE BEST TEAM s.r.o. Certifikovaný lektor. Špecializuje sa na oblasť predaja, komunikácie, manažmentu a sebarozvoja. Spoluautor desiatok vzdelávacích a rozvojových programov pre slovenské, české a korporátne spoločnosti. Spoluautor projektu Online Kouč - vzdelávanie z pohodlia domu alebo kancelárie. V oblasti vzdelávanie dospelých pôsobí od roku 1998.


Cieľová skupina

Obchodní zástupcovia, obchodní manažéri, obchodní reprezentanti, obchodníci, predajcovia
Hodnotenie




Organizátor