Detail kurzu

Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Kurz Google Analytics je ďalší z rodiny kurzov internetového a online marketingu. Je veľmi dôležitým členom skladačky pre dôsledný internetový marketing, teda pre každého, kto sa chce venovať internetovému marketingu poriadne. Dalo by sa povedať, že bez Google Analytics sa nedá robiť poriadny online marketing vôbec. Prečo? Pretože nástroj Google Analytics nie je len o tom, aby nazbieral dáta a vytvoril štatistiku kto bol u vás na web-stránke, ale aby ste pomocou neho aj vyhodnocovali ciele, udalosti a konverzie, a následne ich zdieľali/použili v Google Ads. Vy ešte nemeriate? Alebo meriate v starom Google Analytics Universal? Príďte to zmeniť k lepšiemu na kurz. Všetko potrebné k nastaveniu a meraniu si na kurze povieme a ukážeme. Prejdeme si konfiguráciu značky cez Google Tag manager, správne nastavenie účtu, rozdiel medzi starým Analytics UA a novou „štvorkou“, tvorbu udalostí i nastavenie sledovania konverzií. Prejdeme si pracovné prostredie, zadefinujeme základné metriky a prejdeme všetky prehľady. Štatistika webstránky vie prezradiť veľmi veľa. Nie sú to len čísla o tom, koľko ste mali dnes návštev, ale treba vedieť čítať medzi riadkami. Prečo máme nízke miery konverzie, prečo vysokú mieru odchodu, či mieru zapojenia, A prečo ľudia, ktorí prešli cez našu hlavnú stránku do sekcie ponuka, nenakupujú. Budete vedieť všetko, čo zázračné čísla v štatistikách v Google Analytics hovoria. Kurz Google Analytics je určený pre všetkých začiatočníkov v tejto oblasti, dokonca aj pre tých, čo ešte nemajú modul Analytics na stránkach aktivovaný. Naučíme sa ako ho aktivovať, kam vkladať, čo je to merací kód a ako sa sledujú udalosti a konverzie. Kurz je taktiež vhodný pre používateľov starých Google Analytics Universal, ktorí nechcú strácať čas štúdiom a potrebujú rozumieť novej verzii. A chcú začať pracovať s Tag Managerom. Ak chcete prepojiť svoju webstránku s kódom Google Analytics priamo na kurze, je nevyhnutné priniesť si prihlasovacie údaje k svojej webstránke (FTP prístup, prístup do redakčného systému,...), alebo ak ho máte už implementovaný, prihlasovanie údaje ku účtu kde je Google Analytics 4 a Tag Manager nastavený. Lektorom i autorom kurzu je Peter Hecht, ktorý prednáša aj ostatné kurzy internetového marketingu. Pre účastníkov zájazdu (kurzu) je pripravená rozsiahla tlačená prezentácia s aktuálnymi obrázkami a veľký tlačený plagát Google Analytics - ako správne merať.

Obsah kurzu

- Potreba štatistík – čo chceme merať - Čo sa ukrýva v číslach - Čítajme medzi riadkami - Vysvetlenie základných pojmov - počet návštev - zdroje návšetev - konverzia - miera ochodu - relácie a používatelia - nové návštevy - Google Analytics – začíname - tvorba nového konta - prihlásenie sa - prepojenie štatistík s mojou webstránkou - úvodná obrazovka - začíname merať - Základné prehľady - časové obdobie - publikum - základné čísla - Čo nás nemusí na začiatok zaujímať - Čítame medzi riadkami alebo čo keď: - rastie štatistika návštevnosti - klesá návštevnosť - chcem vedieť či je kampaň úspešná - mám dobrú stránku - mám dobré podstránky - mám zaujímavý web - iné - Prehľady a čísla - Akvizície - zdroje návštev - sprostredkovania - kanály - prepojenie s AdWords - Správanie - prehľady - tok správania - Konverzie - čo sú to konverzie - ciele - pridanie cieľa - sledovanie cieľa

Cieľová skupina

začiatočník

Kontaktná osoba

Jana Rievajová
02/49 20 30 80
info@itlearning.sk

Hodnotenie




Organizátor