Kurz: Komunikačné zručnosti - základy

Popis kurzu

Cieľom modulu je osvojiť si efektívne spôsoby komunikovania v rámci tímu, so šéfom, internými alebo externými zákazníkmi. Zistíte, prečo tak ľahko dochádza v komunikácii k nedorozumeniam, ako aj spoznáte techniky na zvýšenie porozumenia v procese komunikácie. Oboznámite sa s významom neverbálnych prejavov a naučíte sa interpretovať jednotlivé signály reči tela. Na základe sumárnych poznatkov z celého tréningu identifikujete najčastejšie komunikačné chyby, ako aj to, ako sa im vyhnúť.



Obsah kurzu

  • Tri základné zložky ľudskej povahy
  • Čo sa deje počas procesu komunikácie?
  • Otázky ako nástroj usmerňovania a vedenia rozhovoru – ako pracovať s otázkami
  • Umenie porozumenia druhej strany
  • Časté výrazy v komunikácii a čo odhaľujú
  • Porozumieť stratégiám druhého
  • Reč tela, alebo ako sa stať pánom situácie
  • Budovanie vzťahov na základe komunikácie
  • Ako sa vyhnúť najčastejším komunikačným chybám

Metódy a nástroje našich tréningov:

  • Facilitovaná práca v skupinách – úlohy a prípadové štúdie
  • Diskusie a zdielanie názorov, výmena skúseností
  • Modelové situácie s videonahrávkami a spätná väzba pre účastníkov a prípadne aj shaddowing a následný koučing
  • Sprostredkovanie teórie, praktických skúseností a poznatkov lektora formou prezentácie



Cieľová skupina

personalisti, manažéri a vedúci, ale aj všetci zamestnanci vo všetkých oddeleniach



Kontaktná osoba

Martina Vyskočová
+421 911 878 107
martina@mvakademia.sk


Organizátor