Poďme si rozumieť! - Efektívna komunikácia, aktívne počúvanie, asertivita a rokovacie zručnosti v praxi

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

DVAJA ĽUDIA = 2 pohľady, 2 názory…

Cieľ: POĎME SI ROZUMIEŤ!

2-dňový intenzívny interaktívny tréning zorganizujeme za účelom dosahovania výnimočných komunikačných zručností a požadovaných výsledkov, pre úspešné pôsobenie v osobnej i profesionálnej sfére, prihliadajúc na osobnostný potenciál a súčasné vedomosti a zručnosti účastníkov kurzu:

  • Zdokonaliť a rozvinúť komunikačné a prezentačné schopnosti a zručnosti, za účelom efektívneho riadenia konfliktov a tvorby dobrej atmosféry na pracovisku
  • Eliminovať stres, ktorého zdrojom býva i ľudské nedorozumenie, z dôvodov neefektívnej komunikácie, neschopnosti aktívne počúvať, či vystupovať zdravo asertívne a autenticky
  • Prirodzene pôsobiť vo vzťahoch, so snahou eliminovať akúkoľvek snahu o manipuláciu jednostrannú, či obojstrannú, ktorá má negatívny vplyv ako na manipulovaného, tak na manipulanta, posilňovať partnerstvo
  • Posilniť asertívne vyjadrovanie a prijímanie kritiky, nesúhlasu ale i ocenenia a pochvaly, schopnosť komunikovať transparentne, konať win:win, osvojiť si interaktívnosť správania, podporujúc medziľudskú komunikáciu
  • Zdokonalenie manažérskych nástrojov, získanie stability a načerpanie ideálneho pracovného elánu
  • Dosahovaním vytýčených cieľov dať životu zmysel a orientáciu

Tréning profesionálneho a osobnostného rozvoja, je zostavený na základe osvedčených skúseností.

Cieľová skupina

  • Manažéri, lídri
  • Koučovia
  • Mediátori
  • Pracovníci prvého kontaktu s klientmi
  • Obchodníci, predajcovia
  • Asistentky
  • Milovníci osobnostného rozvoja všeobecne

Obsahová náplň

  1. Efektívna komunikácia pokročilo (verbálna a neverbálna) a aktívne počúvanie, správne kladenie správnych otázok – v pracovných i osobných vzťahoch, eliminácia nedorozumení
  • Koncept nenásilnej komunikácie, ako dôležitej súčasti zrelých rozhodnutí, sebamotivácie a formy empatie človeka k sebe samému a svojmu okoliu
  • Budovanie happy team-u, spolumotivácia členov tímu
  1. Komunikácia v kontexte prezentéra
  • Autenticky vyjadrované myšlienky, presvedčivá prezentácia idei, ako vytvoriť dobrý prvý dojem a získať si poslucháčov
  • Efektívne kladenie otázok a aktívne počúvanie; aktívne vnímanie svojho publika, efektívna spolupráca
  • Tréning reakcií na námietky, účinná argumentácia
  • ÉTOS – LOGOS – PÁTOS – tri zložky rečníckeho umenia podľa Aristotela – silný a pevný postoj, sebaistý pri sedení, hlasitosť, dynamika reči, očný kontakt
  • Tajomstvo charizmy – viac vplyvu, viac úspechu
  1. Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia
  • Tvorba a štruktúra účinnej správy, tón a tempo reči
  • Techniky účinného telefonovania, záver telefonického rozhovoru a vyhodnotenie telefonátu
  • Ako zaujať a získať druhú stranu pre spoluprácu
  • Účinné pravidlá, zvýšenie efektivity komunikácie a účinnosti práce (eliminácia ping-pong efektu, vhodná voľba publika a vhodného načasovania – nastavenie komunikačných kanálov, procesov)
  1. Asertivita prepojená s empatiou – asertivita vytvárajúca skvelú komunikačnú atmosféru, asertivita a vplyv na zdravé riskovanie, kreativitu, pre súhru v partnerstve, pre budovanie kvalitných vzťahov
  • Asertivita, nie agresivita a už vôbec nie pasivita, práca s ľuďmi, nie proti nim
  • Zásady a sociálne spôsobilosti asertívneho správania, schopnosť ceniť si seba a svoje práva, oceňovať druhých, schopnosť prijímať a vyjadrovať kritiku, schopnosť riadiť rozhovor
  • Zvyšovanie sebaúcty a rešpektu, identifikovať svoje potreby a priania, schopnosť požiadať o láskavosť a dôjsť tak k naplneniu potrieb, prijatie zodpovednosti za svoje vlastné správanie, postoj k chybe
  • Spolupracovať k obojstrannej spokojnosti, spolupracovať, nie súperiť, partnerský prístup
  • Reč tela a asertívne mimoslovné správanie
  1. Stress management (tipy – triky) – ako zvládať stres, nájsť skryté rezervy, spoznať silu premenenej mysle a praktické techniky vedúce k väčšiemu pokoju a spokojnosti
  • Mať seba pod kontrolou, vnútornú pohodu a pozitívne vyžarovanie
  • INNER game – Flow, či vnútorný dialóg
  • Naladenie sa na nový deň – schopnosť komunikovať s ľahkosťou: F:F, telefonicky i písomne
  • Zdroje stresu a ich riešenia – vonkajšie a vnútorné hranice, prevrátené hranice, ako ustáť tlak
  • Vnútorné zdroje zvládania – sebaprijatie, nahrádzanie toxických myšlienok…
  • Vonkajšie zdroje zvládania – kvalitný time management, priority, ciele a akčný plán
  • Umenie vypnúť – ako odpočívať uprostred tlaku, premena mysle, relaxácia, imaginácia…
  • Voľný čas – koučing potrieb a spokojnosti, moje zdroje zvládania a plán uskutočnenia
  1. Mirroring a časté bariéry budované chybami prvotného vnímania
  • Sebadôvera (dôvera) – sebaúcta (úcta)
  • Sebavedomie a hodnotový systém (z čoho pramenia pocity menej cennosti a čo s nimi?)
  • Sebareflexia a autenticita
  • Súdenie a očakávania, Hnev a smútok, sila odpustenia
  1. Porady – TOP zásady ako tento efektívny nástroj riadenia, využívať v praxi (tipy – triky)
  • Profesionálne organizovanie a vedenie pracovných stretnutí
  • Najčastejšie chyby, účelné pravidlá (v zmysle správneho zadefinovania úloh a určenie ich majiteľov)
  1. Tipy a triky úspešného lídra, motivácia členov tímu

Forma vzdelávania:

  • prednáška, trénovanie
  • demonštrácia a simulácia
  • diskusia, interakcia
  • koučovací prístup

Detailný obsah tém rozvojového programu, je zostavený na základe osvedčených skúseností pre moderne zmýšľajúceho, nie len, manažéra. Témy sa opierajú o výstupy z praxe a využívajú prevratné metódy vnútornej hry Timothyho Gallweya – svetoznámeho poradcu a kouča, tvorcu jedinečného metodologického prístupu k rozvoju osobných a profesijných zručností, a metódy transpersonálneho koučovania Johna Whitmora – jedného z najvyhľadávanejších európskych koučov orientujúceho sa na uvoľňovanie ľudského potenciálu a zvyšovanie individuálnej výkonnosti.

Čo bude súčasťou a účastníci zažijú:

  • Tvorivé a bezpečné prostredie pre otvorenú komunikáciu a spätnú väzbu
  • Úcta, podpora a vzájomná dôvera

V prípade firemného uzatvoreného tréningu, aj:

  • Upevnenie tímového ducha, posilnenie nasadenia jednotlivcov, ako i zlepšenie vzťahov medzi nimi
  • Porozumenie jedinečnosti s tým, že každý môže byť v niečom inom výborný a že spojením síl, môžeme rýchlejšie prísť do cieľa
  • Spontánne pozitívne medziľudské vzťahy, následne vylepšenie pracovnej atmosféry

Cena: 2-dňový skupinový tréning pre širokú verejnosť (max 4–6 účastníkov) 290,–€/os /nie sme platcami DPH, teda cena je konečná/

V prípade uzavretej skupiny, skupinovej objednávky, sa cena samozrejme zohľadňuje.

Rozsah tréningu:

  • 2-dňový intenzívny skupinový tréning (9:00 – 16:00)

Tréning je možné realizovať i individuálnou formou – One to One: 480,–€

  • 2-dňový intenzívny individuálny tréning (9:00 – 17:00)

Cena zahŕňa:

  • Lektora + študijné materiály
  • Občerstvenie počas tréningu
  • Certifikát – osvedčenie o absolvovanom kurze

Termíny kurzov

Otvára sa podľa záujmu.

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať aj pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah kurzu: 2 dni

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Erika Feketová
tel: +421 903 221 950
mobil: +421 903 221 950
e-mail: erika.feketova@espiral.sk

Adresa
Office a školiace priestory: Priemyselná 8, Bratislava, 821 09 Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +421 903 221 950
mobil: +421 903 221 950
email: erika.feketova@espiral.sk
web: www.espiral.sk

Adresa
Espiral, s.r.o.
Priemyselná 8, Bratislava Zobraziť na mape