Detail kurzu
Ako riešiť reklamácie zákazníkov a dodávateľov?
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom seminára je objasniť problematiku reklamácií, vysvetliť podmienky a chyby v reklamačnom procese a odpovedať účastníkom na otázky, ktorých odpovede efektívne zúžitkujú v praxi. Od 1.2. 2016 nastali zmeny, ktoré priniesli ďalšie povinnosti pre podnikateľov v súvislosti s reklamačným konaním. Tieto zmeny platia pre e-shopy, ale aj pre všetkých podnikateľov, ktorí predávajú výrobky spotrebiteľom.
Obsah kurzu
- Zodpovednosť za vady výrobkov a služieb z pohľadu občianskeho a obchodného práva.
- Záručné doby a ich rôzne dĺžky podľa subjektov.
- Uplatňovanie zodpovednosti voči jednotlivým subjektom.
- Rozlišovanie obchodného a občianskoprávneho vzťahu z hľadiska zodpovednosti.
- Spôsoby vybavenia reklamácie a lehoty vybavenia.
- Rozsah nárokov reklamujúcich subjektov.
- Povinnosti predávajúcich a povinnosti výrobcov vo vzťahu k vadám.
- Ako uzatvárať obchodné zmluvy z hľadiska uplatňovania a riešenia vád.
- Ako uzatvárať spotrebiteľské zmluvy.
- Reklamačné poriadky a ich obsah – tipy a príklady.
- Uplatňovanie nárokov z vád na súdoch a ich riešenia v praxi.
- Kontrolné oprávnenia a povinnosti kontrolovaných subjektov, príklady z praxe.
- Novinky v oblasti spotrebiteľského práva.
- Odpovede na Vaše konkrétne otázky v rámci diskusie.
Cieľová skupina
E-shop, pracovníkom reklamačných oddelení firiem a obchodov, obchodným asistentom.
Kontaktná osoba
Dana Jánošíková
+421 2/330 052 28
dana.janosikova@eseminare.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality