CIPD: Základný Certifikát v HR - CHRP

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

CHRP – Certificate in HR Practice

  • Študijný program pokrýva všetky kľúčové oblasti HR.
  • Program je interaktívny, podporuje vytváranie kontaktov s ostatnými študentmi a používa prípadové štúdie.
  • Výsledky najnovších výskumov a poznatky odovzdávané prostredníctvom študijných materiálov a online platformy.
  • Skúšky sú vo forme vypracovania reportov, esejí, alebo praktických cvičení so spätnou väzbou.
  • Kurz je v anglickom jazyku.
  • Študenti majú nepretržitú podporu zo strany školiteľa počas celej – Akadémia má status CIPD Centre of Excellence pre Akadémie v CEE regióne.

Cieľová skupina

CIPD Základný certifikát v HR (The Foundation Certificate in Human Resources Practice – CHRP) je kvalifikácia vhodná pre tých, ktorí pracujú alebo zamýšľajú pracovať v oblasti HR a majú záujem rozšíriť si svoje vedomosti a zručnosti alebo chcú podporiť svoju kariéru profesijnou kvalifikáciou CIPD.

Obsahová náplň

Modul I (2 dni)

HR Profesionál

  • Oboznámite sa s tým, aké zručnosti, znalosti a správanie sa vyžadujú od efektívneho personalistu, či už generalistu alebo špecialistu.
  • Naučíte sa, ako načas a efektívne poskytovať HR služby vyhovujúce potrebám organizácie.
  • Zamyslíte sa nad vlastnými potrebami rozvoja, zostavíte si plán osobného rozvoja a cielene ho budete napĺňať.

Princípy fungovania organizácií a rola HR

  • Účel organizácie a jej prevádzkové prostredie.
  • Informácia o štruktúre, kultúre a funkciách organizácie.
  • Úloha HR v organizácii a využitie HR činností na podporu dosahovania cieľov organizácie.

Modul II (3 dni)

Riadenie, zaznamenávanie, analýza a využitie informácií v HR

  • Údaje potrebné pre personalistiku (presnosť dát), manažment údajov vo všetkých oblastiach HR (plánovanie, nábor, výber, výkon a odmeňovanie, absencia, disciplinárne konania).
  • Zaznamenávanie, riadenie a uchovávanie HR údajov (manuálne alebo elektronicky) a ich právne implikácie.
  • Interpretácia a analýza HR informácií a jasné a presné prezentovanie zistení potrebných pri rozhodovaní.

Riadenie výkonu a odmeňovanie

  • Získate vedomosti o tom, akým spôsobom môžu motivačné teórie a súvisiace nástroje pozitívne vplývať na podnikateľské ciele.
  • Overená prax pri hodnotení výkonu a rola finančných a nefinančných benefitov, kľúčové faktory pri nastavovaní systému odmeňovania.
  • Ako správne viesť hodnotiaci rozhovor.

Modul III (2 dni)

Získavanie talentov

  • Úvod do procesu náboru a plánovania ľudských zdrojov, faktory ovplyvňujúce plánovanie, nábor a výber nových zamestnancov.
  • Identifikovanie vhodných metód náboru a výberu zamestnancov; prínosy získania pracovných síl s rôznorodými schopnosťami.
  • Vypracovanie pracovnej náplne, inzerovanie pracovnej pozície, výber kandidátov, osobný alebo telefonický pohovor, ponuka pracovnej pozície, zamietnutie uchádzača.
  • Zaužívaná prax pri uvádzaní nových a udržaní si existujúcich zamestnancov.

Modul IV (1 deň)

Zavádzanie zmien v organizácii

  • Identifikovanie hlavných faktorov, ktoré treba zvážiť pri zavádzaní zmeny v organizácii a pochopenie dôvodu zmeny – interné a externé faktory.

Modul V (2 dni)

Príprava a nastavenie vzdelávacích a rozvojových aktivít

  • Pochopíte faktory, ktoré môžu ovplyvňovať dizajn vzdelávacích a rozvojových aktivít.
  • Oboznámite sa s rôznymi metódami a nástrojmi pre podporu vzdelávacích a rozvojových aktivít a ich použitie, výhody a nevýhody.
  • Naučíte sa nastaviť vzdelávacie a rozvojové aktivity v organizácii.

Termíny kurzov

16.01.2017 - 17.01.2017

3PDL - Príprava a nastavenie vzdelávacích a rozvojových aktivít

Prihlásiť sa

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Martin Šalgo, Obchodný reprezentant Akadémie
tel: +421 2/593 501 56
mobil: +421 903 412 225
e-mail: martin.salgo@sk.pwc.com

Adresa
Karadžičova 2, 81532 Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +421 2/593 501 11
email: academy.pwc@sk.pwc.com
web: www.pwcacademy.sk

Adresa
PricewaterhouseCoopers Slovensko, s.r.o.
Karadžičova 2, Bratislava Zobraziť na mape