Kurz: Zvládanie konfliktov

Popis kurzu

V bežnej pracovnej realite sa konfliktom často nevyhneme. Preto je užitočné vedieť, ako sa v takej situácii správať, ako s konfliktom pracovať, dokonca čo si z konfliktu pre seba zobrať.

Cieľom ponúkaného kurzu je:

  • naučiť sa, ako efektívne riešiť konfliktné situácie
  • spoznanie techník, ktoré vedú k win-win výsledku pri konfliktných situáciach



Obsah kurzu

  • Ako identifikujeme konflikt? Čo sú znaky nastávajúceho konfliktu? Rozpoznávanie emocionálnych, kognitívnych a fyzických príznakov konfliktu.
  • Ako konflikt otvoriť a konštruktívne viesť dialóg s druhou stranou? Algoritmus konštruktívneho riešenia konfliktov.
  • Ako rozpoznať za pozičnými vyhláseniami druhej strany skryté záujmy a ako ich použiť pre konštruktívne riešenie konfliktov?
  • Ako riešiť konflikt konštruktívne s podriadenými, ako postupovať pri riešení konfliktu s nadriadenými? Odlišné algoritmy pre riešenie konfliktov s ľuďmi s odlišným mocenským postavením v konflikte.
  • Ako konštruktívne využívať vzťah pre riešenie obsahovej stránky konfliktu.
  • Iritátory v konflikte. Čo nepoužívať, nehovoriť pri riešení konfliktov.
  • Neverbálne signály ako pomôcka pri rýchlom odhalení konfliktu a predchádzaní konfliktnej komunikácie.
  • Štýly riešenia konfliktov. Identifikovanie vlastného štýlu, slabých a silných stránok pri riešení konfliktu.
  • Emócie a konflikt. Ako narábať s emóciami v konflikte a ako ich konštruktívne využívať pre jeho efektívne vyriešenie.
  • Techniky riešenia konfliktov
  • Zručnosti na riešenie konfliktov a ich nácvik



Cieľová skupina

  • manažéri na všetkých riadicich pozíciach
  • zamestnanci prvého kontaktu
  • zamestnanci call centier



Kontaktná osoba

Katarína Rothová, Mgr.
+421 907 771 032
katarina.rothova@quanticon.sk


Organizátor