Detail kurzu
Zvládanie konfliktov
QUANTICON, s.r.o.
Popis kurzu
V bežnej pracovnej realite sa konfliktom často nevyhneme. Preto je užitočné vedieť, ako sa v takej situácii správať, ako s konfliktom pracovať, dokonca čo si z konfliktu pre seba zobrať.
Cieľom ponúkaného kurzu je:
- naučiť sa, ako efektívne riešiť konfliktné situácie
- spoznanie techník, ktoré vedú k win-win výsledku pri konfliktných situáciach
Obsah kurzu
- Ako identifikujeme konflikt? Čo sú znaky nastávajúceho konfliktu? Rozpoznávanie emocionálnych, kognitívnych a fyzických príznakov konfliktu.
- Ako konflikt otvoriť a konštruktívne viesť dialóg s druhou stranou? Algoritmus konštruktívneho riešenia konfliktov.
- Ako rozpoznať za pozičnými vyhláseniami druhej strany skryté záujmy a ako ich použiť pre konštruktívne riešenie konfliktov?
- Ako riešiť konflikt konštruktívne s podriadenými, ako postupovať pri riešení konfliktu s nadriadenými? Odlišné algoritmy pre riešenie konfliktov s ľuďmi s odlišným mocenským postavením v konflikte.
- Ako konštruktívne využívať vzťah pre riešenie obsahovej stránky konfliktu.
- Iritátory v konflikte. Čo nepoužívať, nehovoriť pri riešení konfliktov.
- Neverbálne signály ako pomôcka pri rýchlom odhalení konfliktu a predchádzaní konfliktnej komunikácie.
- Štýly riešenia konfliktov. Identifikovanie vlastného štýlu, slabých a silných stránok pri riešení konfliktu.
- Emócie a konflikt. Ako narábať s emóciami v konflikte a ako ich konštruktívne využívať pre jeho efektívne vyriešenie.
- Techniky riešenia konfliktov
- Zručnosti na riešenie konfliktov a ich nácvik
Cieľová skupina
- manažéri na všetkých riadicich pozíciach
- zamestnanci prvého kontaktu
- zamestnanci call centier
Kontaktná osoba
Katarína Rothová, Mgr.
+421 907 771 032
katarina.rothova@quanticon.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality