Asertívna komunikácia

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

V práci ale aj inde sme často konfrontovaní s množstvom úloh a požiadaviek, ktoré prichádzajú z viacerých strán. Popri tom je nutné presadzovať svoje záujmy, navyše – vhodným spôsobom. Toto vytvára tlak. Pri jeho zvládaní pomáhajú špecifické zručnosti a vedomosti.

Cieľom ponúkaného kurzu je:

  • naučiť sa komunikovať svoje názory a postoje
  • naučiť sa adekvátne presadzovať svoje požiadavky
  • naučiť sa používať asertívne techniky

Cieľová skupina

  • riadiaci pracovníci na všetkých riadiacich úrovniach
  • zamestnanci prvého kontaktu
  • zamestnanci call centier

Obsahová náplň

Filozofia asertivity – asertivita ako nástroj budovania vlastného sebavedomia, zodpovednosti a efektívnych konštruktívnych vzťahov

Agresívne, asertívne a pasívne správanie. Ich výhody, rizika, dopad správania v pracovnom prostredí

Ako komunikovať s jednotlivými typmi (agresívny, asertívny, pasívny) a ako zvyšovať ich motiváciu a výkonnosť.

Asertívne techniky a ich použitie:

  • spätná väzba
  • asertívne NIE
  • obohraná platňa
  • otvorené dvere
  • negatívna asercia
  • negatívne dotazovanie

Jasná, zrozumiteľná a ľahko akceptovateľná požiadavka – nácvik

Vyjadrenie hnevu a jeho zvládnutie

Manipulácia – ako ju rozpoznať a vhodným spôsobom sa jej brániť

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Katarína Rothová, Mgr.
mobil: +421 907 771 032
e-mail: katarina.rothova@quanticon.sk

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +421 907 771 032
email: office@quanticon.sk
web: www.quanticon.sk

Adresa
QUANTICON, s.r.o.
Rajecká 10, Bratislava Zobraziť na mape