Kurz: Merchandising

Popis kurzu

Cieľom tréningu je naučiť účastníkov rozpoznať výhody správneho vystavenia produktov, čo významne ovplyvňuje predaj, vysvetliť, kto je zákazník a kto nakupujúci , vysvetliť, ako merchandising vplýva na impulzívne nakupovanie. Absolventi budú poznať význam merchandisingu v predaji, budú vedieť ako vystavenie tovaru vplýva na nákupné správanie. Budú poznať hlavné zásady a zákonitosti pri uložení tovaru na predajnom mieste. Absolventi sa budú vedieť uplatniť v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a obchodný manažéri.



Obsah kurzu

  • Kto je nakupujúci?
  • Kto je spotrebiteľ?
  • Čo je to vlastne merchandising?
  • Predajňa, pohyb v nej a vyloženie tovaru očami zákazníka.
  • Čo je to kanibalizácia v merchandisingu?
  • Paralýza rozhodovania
  • Rôzne uhly pohľadov na merchandising (personál, obchodný zástupca, zákazník)
  • Rozhodovanie pri nákupe – 6 naj
  • Ako sa nakupujúci rozhoduje?
  • Otvorené pravdy na tému merchandising
  • Trendy merchandisingu vo svete
  • Ciele v merchandisingu – prečo ich používať?
  • Vizualizácia cieľov



Cieľová skupina

Key account manager (KAM), sales manager, area sales manager, obchodní zástupcovia, nákupcovia,pra­covníci obchodných a odbytových oddelení vo výrobnej a nevýrobnej sfére.



Poznámka k cene

Cena zahŕňa materiály zo školenia v elektronickej forme. Kurz sa organizuje pri účasti minimálne 5 záujemcov.



Kontaktná osoba

Mgr.Martin Migát
+421 948 670 075
migat@artcomm.sk


Organizátor