Detail kurzu

Key account management

LUMATEL s.r.o.

Popis kurzu

Tvorba a výber kľúčových zákazníkoch Analýza potrieb & stratégia starostlivosti o kľúčových zákazníkov Lojalita zákazníka: čím je väčšia, tým lepšie! Zostavte si dobrý KAM tím Realizácia dohody a zmluvy Šikovné vyjednávanie vedie k lepším tržbám Analýza vlastného vyjednávania Stratégia, taktiky a štruktúry profesionálneho jednania Správne zaobchádzanie s konfliktmi Analýza konfliktnej situácie Komunikácia počas konfliktu Ako riešiť konflikt Základy strategického marketingu Strategický marketing vs. hodnotenie zákazníkov Predloženie ponuky – prezentácia Kontrola výsledkov KAM Time manažment úspešného KAM
Motivujete a podporujete Vašich spolupracovníkov? Spoločne namiesto „samostatne“ Controlling v prostredí Key Account Managementu Špičkoví pracovníci v týme: Šance a riziká Riadenie a komunikácia Sociálne kompetencie v tíme Úspešná prezentácia u kľúčového zákazníka generuje vyšší obrat… Trénujte pomocou videa! Sebamotivácia – významný faktor predaja! Máte náladu na bode mrazu? Time & Stress management

Cieľová skupina

Cieľová skupina účastníkov:

° Obchodný manažér
° Obchodný riaditeľ
° Vedúci obchodného oddelenia
° Key account manažér

Cieľová skupina firiem:

° Poisťovne
° Banky
° Výrobné a nevýrobne firmy
° Zasielateľské a poštové spoločnosti
° Firmy podnikajúce v službách
° Finančné inštitúcie
° Maklérske firmy

Hodnotenie




Organizátor