calendar capacity company course info location price sale search

Manažment pohľadávok - Vymáhanie pohľadávok

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

  • efektívne spravovanie pohľadávok
  • zručnosť asertivity vo vymáhaní pohľadávok
  • spôsoby zvládania námietok a argumentácie
  • negatívne odpovede a ich formulácia
  • zvládanie odmietnutia
  • telefonovanie v časovom strese
  • techniky zvládania stresu, psychohygiena a zvyšovanie odolnosti na stres
  • nečisté a nátlakové praktiky vyjednávania – ich využitie a obrana voči nim

Cieľová skupina

  • manažéri finančných oddelení, zamestnanci, ktorí spravujú a vymáhajú pohľadávky (telefonická a písomná forma)

Obsahová náplň

Mimosúdne vymáhanie pohľadávok

  • predchádzanie vzniku rizikových pohľadávok
  • spôsoby zabezpečenia pohľadávok
  • spôsoby, možnosti mimosúdneho vymáhania pohľadávok
  • postup pri vymáhaní pohľadávok, techniky vymáhania pohľadávok

Potreba profesionálneho vymáhania pohľadávok

  • možnosti pri vymáhaní svojej pohľadávky
  • rôzne typy dlžníkov a ich zvládanie, ovplyvňovanie, voľba vhodnej stratégie a komunikačného štýlu
  • nácvik zručností a charakteristiky efektívneho vymáhania pohľadávok

Všeobecné zásady asertívnej komunikácie

  • efektívna komunikácia
  • základy asertivity – ako asertívne prejaviť svoju požiadavku, odmietnuť
  • asertívne techniky a ich využitie v komunikácii

Postupy pri vymáhaní pohľadávok

  • štruktúra rozhovoru pri vymáhaní pohľadávok
  • techniky kladenia otázok – ako mať rozhovor pod kontrolou
  • argumentácia a ovplyvňovanie partnera – kroky, gradácia postupu
  • správne formulácie pri prvom, druhom a ďalších rozhovoroch (telefonátoch)
  • písomná komunikácia pri vymáhaní pohľadávok – maily, SMS, listy – upomienky

Telefonické vymáhanie pohľadávok

  • zásady správneho telefonovania
  • význam hlasu pri telefonovaní – intonácia a zafarbenie hlasu, tempo reči
  • techniky nadviazania kontaktu, vedenia a uzatvárania rozhovoru
  • zvládanie náročných situácií pri (telefonickom) rozhovore s dlžníkom

Lektor:
Certifikovaná lektorka s bohatými skúsenosťami v oblasti vyjednávacích a komunikačných zručností. Školenia realizovala v rôznych slovenských i nadnárodných spoločnostiach, ako aj v štátnych a verejných inštitúciách (referencie na vyžiadanie).

Typ a platnosť osvedčenia:
Osvedčenie o absolvovaní tréningu

Termíny kurzov

19.10.2016

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať aj pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah kurzu: 8 hodín

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Mgr. Ina Matiašková
mobil: +421 915 725 884
e-mail: treningy@tcg.sk

Adresa
Svetlá 10, 81102 Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +421 915 725 884
mobil: +421 915 725 884
email: treningy@tcg.sk
web: www.tcg.sk/index.php?lang=sk

Adresa
TOP CONSULT GROUP, s.r.o. & VKC INTENZÍVA s.r.o.
Svetlá 10, Bratislava 1 Zobraziť na mape