Detail kurzu

HR MARKETING prakticky

Recruitment Academy

Popis kurzu

CIELE

  • Spoznať a definovať možnosti využitia sociálnych médií pre potreby recruitmentu v organizácií
  • Predstaviť možnosti „Employer Brandingu“ ako súčasti „EVP“ – Employee Value Proposition
  • Definovať jednotlivé “cesty” komunikácie EVP prakticky

Obsah kurzu

(9,00–16,00)

  • EVP- Employee Value Proposition – kontext
  • HR marketing a employer branding
  • Ako určit tzv. EVP (Employee Value Proposition) vo Vašej organizácií ?
  • Osobná značka/branding moderného recruitera
  • Čo to je „social recruitment“ a prečo to nie je len o sociálnych sieťach
  • Diverzita zdrojových kanálov pre sourcing kandidátov
  • Praktická stratégia náboru – priority s ohľadom na jednotlivé „kultúry“ v

organizácií

  • Praktická stratégia náboru na sociálnych sieťach – čo potrebujeme ?

Modul 1 | Kontext

  • Aká je aktuálna situácia na pracovnom trhu
  • Vzťah medzi talent sourcingom a employer brandingom

Modul 2 | Strategický employer branding

  • Analýza zlozitej situácie na slovenskom pracovnom trhu
  • Je employer branding riešením? Čo môžeme očakávať do budúcna?
  • Čo potrebujem vedieť, než sa pustím do práce
  • Aké sú najčastějšie chyby v SR?
  • Employer branding postavený na dátach
  • Postup a jednotlivé kroky strategického budovania employer brandingu
  • Employer Value Proposition (EVP)
  • Aktivácia
  • Case studies a prax zo SR

Modul 3 – Praktická aplikácia brandu zamestnávateľa v praxi

  • HR 2.0 – prečo inovovať tradičné metódy v recruitmente a prečo používať HR marketing a employer branding
  • Ako vyzerá budovanie zamestnávateľskej značky smerom dovnútra firmy aj navonok (praktická case-study)
  • Guerilla recruiting – ukážky akcií a prečo šokovať guerillou
  • Efektívny inzerát – ako ho zostaviť a ako do neho premietnuť značku zamestnávateľa
  • Propagácia inzerátu – ako o propagácií premýšľať inovatívne a kde všade inzerát propagovať online i offline
  • Networking – ako súvisí s brandingom zamestnávateľa

Modul 4 – Práca s konkrétnymi nástrojmi pre employer branding a HR marketing

  • Vzťah medzi employer brandingom a personal brandingom
  • Ktoré kanály je dôležité udržovať pre efektívnu tvorbu brandu
  • Tvorba, správa a analýza obsahu na sociálnych sieťach i mimo nich
  • Pravidlá práce s obsahom na sociálnych sieťach – LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram a ďalšie
  • Nástroje pre automatizáciu úloh spojených so správou obsahu
  • Analýza úspešnosti obsahu a konkrétnych kanálov ako LinkedIn – firemné stránky, Facebook stránky a ďalšie
  • Práca s platenou reklamou na sociálnych sieťach aj mimo nich (PPC reklama)
  • Ďalšie marketingové nástroje, ktoré využijete v HR marketingu
  • Ako vyzerá budúcnosť budovania brandu spoločností a ktoré technické „vychytávky“ môžete použiť už dnes?

Referencie: Andrej Orogvani – Head of Training and Development at Union insurance company "Natalia prepared and delivered for us tailor made workshop focused on definition of our EVP and setting direction for our Employer branding strategy. Workshop was extremely beneficial. I definitely recommend Natalia as top professional in area of Talent acquisition. At the same time i wanna recognize her for honesty and passion for the topic that is very contagious :-) " December 1, 2015, Andrej was a consultant or contractor to Natália at GoodCall ✓

Cieľová skupina

HR oddelenia, HR leaders, HR špecialisti,

Poznámka k cene

50% zlava pre druheho ucastnika z jednej spolocnosti -KOD502 do objednavky

Kontaktná osoba

Natália Šegedová
+421 910 705 385
natalia.segedova@recruitmentacademy.sk

Hodnotenie




Organizátor