Detail kurzu
Profesionálna komunikácia so zákazníkom
Image Lab SK, s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom tréningu je osvojiť si a používať komunikačné nástroje, ktoré vytvárajú kvalitnú službu zákazníkovi. Posilniť postoje prozákazníckej orientácie a osvojiť si techniky a zručnosti úspešnej profesionálnej komunikácie.
Obsah kurzu
5 hlavných vecí, ktoré sa účastníci naučia:
- Aktívne aplikovať princípy profesionálnej komunikácie (orientácia na riešenie, orientácia na budovanie vzťahu, autenticita a dôveryhodnosť) v akomkoľvek rozhovore.
- Používať techniky vedenia rozhovoru smerom k dohode v osobnom aj v telefonickom rozhovore.
- Používať komunikačnú typológiu zákazníkov.
- Mapovať priania a potreby zákazníka, formulovať ponuky na mieru.
- Zvládať námietky, predchádzať nedorozumeniam vhodnou voľbou slov, budovať vzťah ku značke a k produktu.
Každý z účastníkov si vyskúša sadu zážitkových aktivít, modelové situácie s využitím videotréningu a následnou spätnou väzbou. Zapoja sa do diskusií, riešenia prípadových štúdií a odídu s interpretovaným krátkym dotazníkom, ktorý určuje osobný komunikačný typ a s vlastným rozvojovým plánom.
Cieľová skupina
Tí, ktorí chcú svojim zákazníkom tvoriť ideálnu zákaznícku skúsenosť.
Kontaktná osoba
Miriama Ševčíková
+421 905 627 864
recepcia@imagelab.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality