Detail kurzu

Profesionálna komunikácia so zákazníkom

Image Lab SK, s.r.o.

Popis kurzu

Cieľom tréningu je osvojiť si a používať komunikačné nástroje, ktoré vytvárajú kvalitnú službu zákazníkovi. Posilniť postoje prozákazníckej orientácie a osvojiť si techniky a zručnosti úspešnej profesionálnej komunikácie.

Obsah kurzu

5 hlavných vecí, ktoré sa účastníci naučia:

  • Aktívne aplikovať princípy profesionálnej komunikácie (orientácia na riešenie, orientácia na budovanie vzťahu, autenticita a dôveryhodnosť) v akomkoľvek rozhovore.
  • Používať techniky vedenia rozhovoru smerom k dohode v osobnom aj v telefonickom rozhovore.
  • Používať komunikačnú typológiu zákazníkov.
  • Mapovať priania a potreby zákazníka, formulovať ponuky na mieru.
  • Zvládať námietky, predchádzať nedorozumeniam vhodnou voľbou slov, budovať vzťah ku značke a k produktu.

Každý z účastníkov si vyskúša sadu zážitkových aktivít, modelové situácie s využitím videotréningu a následnou spätnou väzbou. Zapoja sa do diskusií, riešenia prípadových štúdií a odídu s interpretovaným krátkym dotazníkom, ktorý určuje osobný komunikačný typ a s vlastným rozvojovým plánom.

Cieľová skupina

Tí, ktorí chcú svojim zákazníkom tvoriť ideálnu zákaznícku skúsenosť.

Kontaktná osoba

Miriama Ševčíková
+421 905 627 864
recepcia@imagelab.sk

Hodnotenie




Organizátor