Profesionálna komunikácia so zákazníkom

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

Cieľom tréningu je osvojiť si a používať komunikačné nástroje, ktoré vytvárajú kvalitnú službu zákazníkovi. Posilniť postoje prozákazníckej orientácie a osvojiť si techniky a zručnosti úspešnej profesionálnej komunikácie.

Cieľová skupina

Tí, ktorí chcú svojim zákazníkom tvoriť ideálnu zákaznícku skúsenosť.

Obsahová náplň

5 hlavných vecí, ktoré sa účastníci naučia:

  • Aktívne aplikovať princípy profesionálnej komunikácie (orientácia na riešenie, orientácia na budovanie vzťahu, autenticita a dôveryhodnosť) v akomkoľvek rozhovore.
  • Používať techniky vedenia rozhovoru smerom k dohode v osobnom aj v telefonickom rozhovore.
  • Používať komunikačnú typológiu zákazníkov.
  • Mapovať priania a potreby zákazníka, formulovať ponuky na mieru.
  • Zvládať námietky, predchádzať nedorozumeniam vhodnou voľbou slov, budovať vzťah ku značke a k produktu.

Každý z účastníkov si vyskúša sadu zážitkových aktivít, modelové situácie s využitím videotréningu a následnou spätnou väzbou. Zapoja sa do diskusií, riešenia prípadových štúdií a odídu s interpretovaným krátkym dotazníkom, ktorý určuje osobný komunikačný typ a s vlastným rozvojovým plánom.

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Mgr. Karolína Noskovičová
mobil: +421 905 627 864
e-mail: recepcia@imagelab.sk

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +421 905 737 880
email: recepcia@imagelab.sk
web: www.imagelab.sk

Adresa
Image Lab SK, s.r.o.
Jarošova Office Centre, Jarošova 1, Bratislava Zobraziť na mape