Detekcia odchodu zákazníka (Churn)

Prišli ste neskoro, tento kurz je neaktuálny.

Prejsť na zoznam:

Popis kurzu

Účastníci sa zoznámia s tým, ako sa rieši štandardná dataminingová úloha optimalizovaného výberu zákazníkov do retenčných kampaní. Pri riešení prejdeme všetky fázy dataminingovej metodológie CRISP-DM. Účastníci sa tak naučia plánovať projekt, pripravovať si dáta, vybrať optimálny model, odhadnúť prínosy a zaradiť optimalizovaný výber ohrozených zákazníkov do existujúcich marketingových procesov.

Cieľová skupina

Kurz je určený pre manažérov, marketingový pracovníkov a začínajúcich dataminerov, ktorí chcú zamedziť odlivu existujúcich zákazníkov pomocou optimalizácie retenčných kampaní.

Obsahová náplň

Program kurzu:

  1. príprava historických dát k modelovaniu
  2. ladenie supervizovaného modelu, penalizácia chýb
  3. interpretácia vzorov správania
  4. odhad prínosov zabránenia odchodu ku konkurencii
  5. skórovanie súčasných zákazníkov
  6. plánovanie retenčnej kampane

Lektor:
Bc. Vojtěch Skubanič

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Bc. Petra Formánková
tel: +420 234 721 444
mobil: +420 605 871 522
e-mail: kurzy@acreasr.sk

Adresa
Krakovská 7, 110 00 Praha 1

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +420 234 721 444
mobil: +420 605 871 522
email: kurzy@acreasr.sk
web: www.acreasr.sk

Adresa
ACREA SR, spol. s r.o.
Zámocká 30, Bratislava Zobraziť na mape