Detail kurzu

Detekcia odchodu zákazníka (Churn)

ACREA SR, spol. s r.o.

Popis kurzu

Účastníci sa zoznámia s tým, ako sa rieši štandardná dataminingová úloha optimalizovaného výberu zákazníkov do retenčných kampaní. Pri riešení prejdeme všetky fázy dataminingovej metodológie CRISP-DM. Účastníci sa tak naučia plánovať projekt, pripravovať si dáta, vybrať optimálny model, odhadnúť prínosy a zaradiť optimalizovaný výber ohrozených zákazníkov do existujúcich marketingových procesov.

Obsah kurzu

Program kurzu:

  1. príprava historických dát k modelovaniu
  2. ladenie supervizovaného modelu, penalizácia chýb
  3. interpretácia vzorov správania
  4. odhad prínosov zabránenia odchodu ku konkurencii
  5. skórovanie súčasných zákazníkov
  6. plánovanie retenčnej kampane

Cieľová skupina

Kurz je určený pre manažérov, marketingový pracovníkov a začínajúcich dataminerov, ktorí chcú zamedziť odlivu existujúcich zákazníkov pomocou optimalizácie retenčných kampaní.

Poznámka k cene

Cena je určená pre komerčnú sféru. Pre štátnu správu a zdravotníctvo poskytujeme 15% zľavu, pre školstvo 20% zľavu zo základnej ceny kurzu. Pri prihlásení viac účastníkov z jednej spoločnosti na rovnaký kurz ponúkame cenové zvýhodnenie.

Hodnotenie




Organizátor