Kurz: Právne úskalia e-shopov - alebo na čo si dať pozor pri prevádzke e-shopu

Popis kurzu

Prevádzkovateľ internetového obchodu je povinný splniť celý rad povinností vyplývajúcich zo zákonov týkajúcich sa ochrany spotrebiteľa a ochrany osobných údajov. Na seminári sa dozviete, aké povinností vám z týchto zákonov pri prevádzkovaní eshopu vznikajú, čo musia obsahovať obchodné podmienky, reklamačný poriadok a aké dokumenty vypracovať k ochrane osobných údajov tak, aby ste sa vyhli možnej pokute až do výšky 200 tis. Eur. Účasťou na seminári získate praktické informácie, týkajúce sa prevádzky internetového obchodu. Vysvetlíme vám, ako vytvoriť obchodné podmienky a reklamačný poriadok pre eshop. Presne špecifikujeme, aké dokumenty potrebujete k ochrane osobných údajov a čo má každý z nich obsahovať.



Obsah kurzu

1. Obchodné podmienky pre eshop

  • vymedzenie právnych predpisov o ochrane spotrebiteľa
  • definovanie základných pojmov
  • čo musia obchodné podmienky obsahovať
  • špecifikácia jednotlivých častí obchodných podmienok
  • praktické príklady a aplikačné problémy

2. Reklamačný poriadok a postup pri reklamácii

  • vymedzenie právnych predpisov
  • definovanie základných pojmov
  • čo musí obsahovať reklamačný poriadok
  • ako postupovať pri reklamácii
  • praktické príklady a aplikačné problémy

3. Ochrana osobných údajov pre eshop

  • základné pojmy zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov
  • podmienky spracúvania osobných údajov
  • dokumentácia k ochrane osobných údajov pre eshop
  • špecifikovanie jednotlivých dokumentov k ochrane osobných údajov
  • podmienky používania cookies



Cieľová skupina

Seminár je určený najmä pre prevádzkovateľ eshopov – živnostníkov, malých a stredných podnikateľov a tých, ktorí by chceli si založiť eshop, manažérom a pracovníkom marketingových a právnych oddelení veľkých spoločností, advokátom a koncipientom.



Kontaktná osoba

Ľubica Karetková
+421 2/202 000 78
bpm@bpm-educat.com


Organizátor