calendar capacity company course info location price sale search

Vyjednávacie zručnosti pre pokročilých

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

  • zvládnuť etapy vyjednávania
  • poznať vyjednávacie stratégie a taktiky
  • ovládať prácu s námietkami a argumentáciu
  • uvedomiť si svoje silné, ale aj rozvojové miesta vo vyjednávaní
  • poznať tipy a triky pri vyjednávaní
  • zvládať nečisté triky a manipulácie pri vyjednávaní

Cieľová skupina

Manažéri, riadiaci pracovníci, predajcovia, korporátni vyjednávači, pracovníci štátnej a verejnej správy, pracovníci prvého kontaktu so zákazníkmi – verejnosťou, hovorcovia, zástupcovia odborov alebo neziskových organizácií, pedagógovia a všetci, ktorých táto problematika zaujíma.

Obsahová náplň

Čo je to vyjednávanie

  • osobné a korporátne podmienky pre efektívne vyjednávanie
  • neverbálna komunikácia a ostatné komunikačné nástroje (porozumenie a využitie neverbálnych signálov, navodenie atmosféry, ktorá vedie k vyjednávaciemu cieľu)
  • nastavovanie podmienok pre vyjednávanie
  • imidž vyjednávača

Postoje pri vyjednávaní

  • súperenie/spojenectvo
  • indikátory postojov
  • prínosy a riziká postojov
  • poznanie vlastného preferovaného štýlu pri vyjednávaní

Vyjednávacie stratégie a taktiky Príprava na vyjednávanie

  • zásady principiálneho vyjednávania
  • typy zákazníkov, povaha, spôsob jednania
  • odhalenie vlastných silných a slabých stránok pri vyjednávaní

Triky a metódy vyjednávačov

  • obrana proti manipulácii zo strany partnera
  • tipy a triky pri vyjednávaní
  • ústupky ako nástroj vyjednávania – ako na ne
  • boj s mŕtvym bodom
  • správanie počas vyjednávania
  • odmietanie neprijateľných požiadaviek zo strany zákazníka
  • prekonanie námietok a kritiky, hnevu, agresivity
  • presvedčovanie, logika, argumentácia, zvládanie námietok – ako byť presvedčivý
  • vyjednávanie o výhodných podmienkach
  • konflikt a jeho pochopenie, zdroje konfliktu, fázy konfliktov, možnosti riešenia konfliktu, konflikt ako súperenie a jeho dôsledky, konflikt ako spolupráca pri hľadaní riešenia
  • umlčanie agresívneho oponenta

Etapy vyjednávania

  • jednotlivé chronologické kroky pri vyjednávaní od prípravy po uzavretie a vyhodnotenie
  • výsledok vyjednávania – ukazovateľ vhodne alebo nevhodne vedeného vyjednávania
  • príprava a hranie rolí (nácvik vyjednávacích zručností)

Lektor:
Certifikovaná lektorka s bohatými skúsenosťami v oblasti vyjednávacích a komunikačných zručností. Školenia realizovala v rôznych slovenských i nadnárodných spoločnostiach, ako aj v štátnych a verejných inštitúciách (referencie na vyžiadanie).

Typ a platnosť osvedčenia:
Osvedčenie o absolvovaní

Termíny kurzov

24.10.2016 - 25.10.2016

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať aj pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah kurzu: 16 hodín

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Mgr. Ina Matiašková
tel: +421 915 725 884
mobil: +421 915 725 884
e-mail: treningy@tcg.sk

Adresa
Svetlá 10, 811 02 Bratislava 1

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +421 915 725 884
mobil: +421 915 725 884
email: treningy@tcg.sk
web: www.tcg.sk/index.php?lang=sk

Adresa
TOP CONSULT GROUP, s.r.o. & VKC INTENZÍVA s.r.o.
Svetlá 10, Bratislava 1 Zobraziť na mape