Detail kurzu

Meranie spokojnosti zákazníkov

IPA Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

  • Pochopiť význam merania spokojnosti zákazníkov pre organizáciu.
  • Porozumieť vnútornému mechanizmu tvorby spokojnosti zákazníka a identifikovať kritické faktory, ktoré organizácia musí zohľadňovať.
  • Navrhnúť vhodný spôsob na meranie spokojnosti a riadiť proces prípravy, realizácie a vyhodnotenia merania.
  • Využiť výsledky merania spokojnosti zákazníkov k tvorbe návrhov na zlepšenie výkonnosti organizácie.

Obsah kurzu

  • Kvalita a jej širší kontext
  • Meranie spokojnosti zákazníka ako spôsob validácie produktu
  • Rozdiel medzi spokojnosťou a vernosťou zákazníka
  • Priame a nepriame metódy zisťovania spokojnosti zákazníkov
  • Vzorkovanie a chyby merania
  • Rozvoj znakov kvality vs. Hlas zákazníka
  • Vnútorná štruktúra požiadaviek zákazníka
    • vplyvy požiadaviek na spokojnosť
    • vnímaná dôležitosť atribútov
  • Proces merania spokojnosti zákazníkov
    • cieľ zisťovania
    • dekompozícia cieľa na atribúty
    • určenie parametrov zisťovania
    • kontextuálne podmienky a obmedzenia
    • spôsob vyhodnocovania
    • analýzy interných vzťahov a stratifikácia výsledkov
    • interpretácia zistení a tvorba návrhov na zlepšenie

Cieľová skupina

Manažéri kvality, produktoví lídri, procesní inžinieri, pracovníci zodpovední za kvalitu, perspektívni pracovníci s potenciálom budúceho rastu.

Poznámka k cene

10% zľavu z účastníckeho poplatku získate pri prihlásení dvoch a viacerých účastníkov na jeden seminár alebo pri prihlásení jedného účastníka na viac seminárov. Pri registrácii viacerých účastníkov na seminár použite zľavový kupón: 0E42-F6AA-479F.

Hodnotenie




Organizátor