Detail kurzu
Reklamácia ako šanca udržať si lojalitu zákazníka
MV Akadémia - manažérska vzdelávacia akadémia
Popis kurzu
Prínos tréningu
- získanie prehľadu o aktuálnych legislatívnych aspektoch správneho vybavovania reklamácií
- Osvojíte si presné pravidlá vybavovania reklamácií a odhaľovania „špekulantov“
- získate základné komunikačné zručnosti pre zvládanie konfliktných situácií
- osvojíte si princípy budovania lojality zákazníka
Obsah kurzu
Základným cieľom podnikania je zisk. Jednou z oblastí podnikania, kde sa rozhoduje o výške zisku je vybavovanie reklamácií. Zdanlivo nedôležitá a často krát zanedbávaná téma, má obrovský vplyv na dlhodobú perspektívu firmy.
Dodávanie kvalitných výrobkov a služieb na trh by malo byť v podnikaní samozrejmosťou. Aj v najlepšej firme sa však niekedy vyskytne situácia, keď zákazník nie je spokojný s produktom alebo službou a reklamuje ich.
Ak taká situácia vznikne, je potrebné ju riešiť spôsobom, ktorý je nielen v súlade s platnou legislatívou, ale tiež minimalizuje straty a možnosť vzniku konfliktných situácií so zákazníkom. Je mimoriadne dôležité udržať si jeho lojalitu, aby bol ochotný naďalej využívať služby, kupovať produkty a šíriť dobré meno firmy.
Cieľová skupina
Tréning je určený pre:
- podnikateľov, živnostníkov – prevádzkovatelia malých firiem poskytujúcich produkty a služby
- zamestnancov, ktorí sa pri predaji produktov alebo služieb môžu stretávať s riešením reklamácií