Detail kurzu

Webinár: Reklama, podpora predaja a sponzoring v daniach a judikatúre

Akadémia vzdelávania Zvolen

Popis kurzu

Bez reklamy a často i sponzoringu nie je možné obstáť v súčasnom trhovo orientovanom konkurenčnom prostredí. Výdavky na reklamu, podporu predaja či sponzoring sú však citlivou položkou výdavkov daňovníka, ktoré sú navyše v trvalej pozornosti tvorcov zákona o dani z príjmov a taktiež správcov dane.

Webinár je určený ekonómom, daňovým poradcom, účtovníkom či majiteľom firiem, ktorí hľadajú daňové riešenia podpory predaja, prípadne potrebujú z daňového hľadiska ošetriť bezodplatné poskytovanie tovaru.

Na základe dlhoročných skúseností Ing. Milana Kúdelu spoznáte tiež najčastejšie daňové riziká reklamy, ako je napr. nesprávne uzatvorená zmluva, fundraising a ďalšie. Chýbať nebude ani množstvo príkladov zo slovenskej, českej a európskej judikatúry. 

Obsah kurzu

PROGRAM
•definície reklamy, sponzoringu
•riziká reklamy:
◦predefinícia na sponzoring
◦nesprávne uzatvorená zmluva na poskytnutie reklamného priestoru
◦foundrising ako neprípustná forma reklamy
◦preukázanie princípu vecnosti v súvislosti s reklamnými výdavkami
◦nedôveryhodné poskytnutie služieb reklamy pre DPH
•SK a CZ judikatúra
•EÚ judikatúra
•daňové riešenia podpory predaja
•reklamné predmety ako podpora predaja
•poskytovanie služieb reklamy bezodplatne
•poskytovanie tovarov v rámci reklamy bezodplatne

Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:
•Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní
•Záznam z webinára na 30 dní

Ako prebieha online seminár a technické podmienky zašleme včas prihláseným záujemcom.

Účastnícky poplatok obsahuje cenu školenia, organizačné náklady, pracovné materiály.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Pre potreby fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje.
inak po prihlásení platba v prospech účtu : SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS: RRMMDD v poznámke uviesť : priezvisko a skrátený názov seminára

Cieľová skupina

Harmonogram
9.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou 

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať