Kurz: Google Tag Manager

Popis kurzu

PREČO BY STE SA MALI ZÚČASTNIŤ NA SEMINÁRI:

Väčšina firiem či vlastníkov e-shopu nemá priamy prístup do webu, kde by si mohli vkladať potrebné kódy pre PPC systémy či Google Analytics a musia to riešiť cez programátorov, ktorí stoja peniaze a celý proces zdržujú. Celý tento problém rieši Google Tag Manager (Správca značiek Google), s ktorým môžete ušetriť čas aj peniaze pri nasadzovaní nových meracích kódov na svoj web či weby klientov. Programátor vloží len jeden kód do webu a následne si cez intuitívne rozhranie vkladáte všetko sami. Navyše odstraňujete problém, kedy sa vám pri skúšaní rôznych marketingových kanálov a aktivít nabaľujú do zdrojového kódu rôzne skripty, ktoré následne už neodstraňujete a spomaľujete tak načítanie celej stránky. Zároveň si vďaka Google Tag Managerovi môžete urobiť poriadok v zostávajúcich meracích kódoch – vždy je jasné, za akých podmienok a kde sa dané kódy spúšťajú. Zúčastnite sa školenia Google Tag Manager, ak spúšťate nový webový projekt či upgradujete súčasný a chcete správne implementovať meranie Google Analytics a kódy reklamných systémov, ktoré budú jednoducho aktualizovateľné. 

Máte problémy s programátormi, keď potrebujete nasadiť kódy pre optimalizáciu vašich marketingových aktivít a programátori to nedokážu, je to neprimerane drahé alebo musíte dlho čakať? Prihláste sa na školenie Google Tag Manager a:

  • urobte si poriadok vo všetkých kódoch
  • ušetrite peniaze za programátorov
  • zredukujte chyby programátorov
  • zrýchlite proces nasadzovania kódov, čo vo finále môže ovplyvniť ekonomickú stránku marketingových aktivít

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:

  • Pre agentúry či PPC správcov, ktorí chcú urýchliť nasadenie meracích kódov u svojich klientov a redukovať chybovosť.
  • Pre webmasterov a vývojárov webov.
  • Pre pokročilejších užívateľov Google Analytics.
  • Pre všetkých, ktorých problematika meracích kódov zaujíma, chcú sa v nej zlepšiť a dozvedieť sa viac.
  • Na svoje si prídu aj užívatelia, ktorí nemajú s Google Tag Managerom zatiaľ žiadne skúsenosti, začiatočníci aj pokročilí užívatelia. 

ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE?

Mali by ste mať základný prehľad o meracích kódoch na svojom webe a o ich využití. Vhodné (ale nie nutné) sú taktiež základné znalosti Google Analytics v rozsahu školenia Google Analytics pre začiatočníkov.



Obsah kurzu

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:

Školenie bude predovšetkým praktické. Po teoretickom úvode a zoznámení sa s nástrojmi si ukážeme reálne nasadenie kódov pre:

  • Google Analytics (Universal Analytics) vrátane merania e-commerce, virtuálnych stránok a udalostí,
  • konverzné kódy PPC systémov a porovnávačov cien vrátane vkladania hodnôt objednávok,
  • remarketing pre AdWords, Sklik a Facebook vrátane pokročilejších možností nastavenia vlastných parametrov a dynamického remarketingu,
  • vlastné HTML značky napr. pre RTB systémy či iné marketingové kanály.

Naučíme sa bez zásahov programátora merať formuláre, u ktorých sa po odoslaní nemení URL, sledovať prekliky mimo svojho webu, sledovať stiahnutia PDF súborov a mnohé ďalšie. Prejdeme si aj situácie, kedy sa bez zásahov programátora nezaobídete. Zoznámite sa s možnosťami ladenia spustených kódov a ďalšími užitočnými nástrojmi, ktoré je vhodné využívať súbežne s Google Tag Managerom. 

KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

Google Tag Manager, Google Tag Manager 2.0, tag (značka), pravidlo, makro (premenná), poslucháč udalostí, kontajner, dátová vrstva, užívateľská oprávnenia, verzia, automatické udalosti.



Organizátor