Detail kurzu
Google Tag Manager
Pricemania Academy
Popis kurzu
PREČO BY STE SA MALI ZÚČASTNIŤ NA SEMINÁRI:
Väčšina firiem či vlastníkov e-shopu nemá priamy prístup do webu, kde by si mohli vkladať potrebné kódy pre PPC systémy či Google Analytics a musia to riešiť cez programátorov, ktorí stoja peniaze a celý proces zdržujú. Celý tento problém rieši Google Tag Manager (Správca značiek Google), s ktorým môžete ušetriť čas aj peniaze pri nasadzovaní nových meracích kódov na svoj web či weby klientov. Programátor vloží len jeden kód do webu a následne si cez intuitívne rozhranie vkladáte všetko sami. Navyše odstraňujete problém, kedy sa vám pri skúšaní rôznych marketingových kanálov a aktivít nabaľujú do zdrojového kódu rôzne skripty, ktoré následne už neodstraňujete a spomaľujete tak načítanie celej stránky. Zároveň si vďaka Google Tag Managerovi môžete urobiť poriadok v zostávajúcich meracích kódoch – vždy je jasné, za akých podmienok a kde sa dané kódy spúšťajú. Zúčastnite sa školenia Google Tag Manager, ak spúšťate nový webový projekt či upgradujete súčasný a chcete správne implementovať meranie Google Analytics a kódy reklamných systémov, ktoré budú jednoducho aktualizovateľné.
Máte problémy s programátormi, keď potrebujete nasadiť kódy pre optimalizáciu vašich marketingových aktivít a programátori to nedokážu, je to neprimerane drahé alebo musíte dlho čakať? Prihláste sa na školenie Google Tag Manager a:
- urobte si poriadok vo všetkých kódoch
- ušetrite peniaze za programátorov
- zredukujte chyby programátorov
- zrýchlite proces nasadzovania kódov, čo vo finále môže ovplyvniť ekonomickú stránku marketingových aktivít
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:
- Pre agentúry či PPC správcov, ktorí chcú urýchliť nasadenie meracích kódov u svojich klientov a redukovať chybovosť.
- Pre webmasterov a vývojárov webov.
- Pre pokročilejších užívateľov Google Analytics.
- Pre všetkých, ktorých problematika meracích kódov zaujíma, chcú sa v nej zlepšiť a dozvedieť sa viac.
- Na svoje si prídu aj užívatelia, ktorí nemajú s Google Tag Managerom zatiaľ žiadne skúsenosti, začiatočníci aj pokročilí užívatelia.
ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE?
Mali by ste mať základný prehľad o meracích kódoch na svojom webe a o ich využití. Vhodné (ale nie nutné) sú taktiež základné znalosti Google Analytics v rozsahu školenia Google Analytics pre začiatočníkov.
Obsah kurzu
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:
Školenie bude predovšetkým praktické. Po teoretickom úvode a zoznámení sa s nástrojmi si ukážeme reálne nasadenie kódov pre:
- Google Analytics (Universal Analytics) vrátane merania e-commerce, virtuálnych stránok a udalostí,
- konverzné kódy PPC systémov a porovnávačov cien vrátane vkladania hodnôt objednávok,
- remarketing pre AdWords, Sklik a Facebook vrátane pokročilejších možností nastavenia vlastných parametrov a dynamického remarketingu,
- vlastné HTML značky napr. pre RTB systémy či iné marketingové kanály.
Naučíme sa bez zásahov programátora merať formuláre, u ktorých sa po odoslaní nemení URL, sledovať prekliky mimo svojho webu, sledovať stiahnutia PDF súborov a mnohé ďalšie. Prejdeme si aj situácie, kedy sa bez zásahov programátora nezaobídete. Zoznámite sa s možnosťami ladenia spustených kódov a ďalšími užitočnými nástrojmi, ktoré je vhodné využívať súbežne s Google Tag Managerom.
KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?
Google Tag Manager, Google Tag Manager 2.0, tag (značka), pravidlo, makro (premenná), poslucháč udalostí, kontajner, dátová vrstva, užívateľská oprávnenia, verzia, automatické udalosti.
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality