Detail kurzu

Google Adwords pre pokročilých

Pricemania Academy

Popis kurzu

PREČO BY STE SA MALI SEMINÁRA ZÚČASTNIŤ:

Pretože vaše kampane vám môžu vždy priniesť viac ako prinášajú teraz. Investície do znalostí noviniek a pokročilých princípov optimalizácie sa vám obratom vrátia vo vyššej návratnosti investícií či v efektívnejšej spolupráci s agentúrou. V praktickej časti zistíte tipy pre vylepšenie vašich vlastných kampaní.

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:

  • pre užívateľov, ktorí už spravujú inzerciu v Google AdWords vlastnými silami či spolupracujú s agentúrou
  • pre exportérov, ktorí sa chcú dozvedieť viac o širších možnostiach inzercie v Google AdWords na zahraničných trhoch

ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE?

  • orientovať sa v rozhraní Google AdWords
  • mať základné skúsenosti so zakladaním a správou kampaní v rozsahu kurzu Google AdWords pre začiatočníkov
  • vhodné je aj základné povedomie o nástroji Google Analytics

Obsah kurzu

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:

  • Produktové kampane.
  • Naučte sa vytvárať produktové kampane, ktoré majú nižšiu cenu za preklik a v priemere o 76 % vyšší konverzný pomer ako všeobecné kampane. Naučíme sa vytvárať ich priamo v rozhraní Google AdWords a zoznámime sa s možnosťami použitia externých nástrojov.
  • Product listing ads - predávate tovar aj na zahraničných trhoch? Naučte sa využívať veľmi efektívnu inzerciu založenú na Google nákupoch.
  • Získať s Google AdWords čo najviac štatistických dát pre efektívnu optimalizáciu účtu a vyhodnocovanie návratnosti investícií. Naučíme sa pomocou úprav konverzného kódu merať hodnoty objednávok, prepojiť Google AdWords s Google Analytics pre obojsmerný prenos dát, tvorbu cenových stratégií pre klientov orientovaných na počet konverzií, maximalizáciu tržieb či minimalizáciu podielu nákladov na obrat. Zoznámite sa s pojmami ako: rozšírené cpc, optimalizátor konverzií, ROAS cenová stratégia,…
  • Spustiť Youtube video kampane a interaktívne formáty reklám.- Rozšírené možnosti remarketingu - naučíme Vás, ako zasiahnuť užívateľov v rôznych fázach nákupného cyklu a využívať Google Analytics remarketing. Ukážeme Vám, ako najlepšie zvoliť dobu trvania remarketingového publika a nastaviť obmedzenie frekvencie inzercie. Dynamický remarketing.
  • Pokročilé nástroje - nerobte otrockú prácu a naučte sa využívať automatizáciu vo svoj prospech! V rámci školení sa naučíme, ako automaticky aj u rozsiahlych webov zaistiť, že Vaše reklamy zamieria vždy na funkčnú cieľovú stránku.
  • Produktové vyhľadávače - ďalší PPC systém, ktorý môžete využiť súbežne s inzerciou v Google AdWords. Zoznámite sa s hlavnými slovenskými systémami a špecifikami tejto formy inzercie.

KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

Google Tag Manager, Google Tag Asistant, AdWords skripty, AdWords API.

Hodnotenie




Organizátor