Detail kurzu

Google Analytics pre pokročilých

Pricemania Academy

Popis kurzu

Google Analytics v sebe ukrýva mnoho pokročilých funkcií a možností, o ktorých málokto vie, ale v skutočnosti dodávajú analytikom pri vyhodnocovaní obrovskú pridanú hodnotu.Google Analytics napríklad umožňuje zbierať demografické informácie o návštevníkoch (pohlavie, vek a podobne) a následne porovnávať štatistické dáta pre jednotlivé segmenty užívateľov.Umožňuje taktiež pripravovať si vlastné reporty na mieru, tak aby sa vám uľahčilo overovanie vlastných hypotéz. Čerešničkou sú potom možnosti importovania nákladov z iných inzertných systémov ako Google AdWords. Priamo v reportoch kampaní tak môžete mať hodnoty ako ROI alebo margin aj pri kampaniach v systéme Etarget, Facebook, Sklik alebo iných systémoch. Na workshope si podrobne ukážeme všetky pokročilé funkcie, naučíme sa s nimi pracovať a povieme si, čo všetko pomocou nich môžeme získať.

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:

  • pre majiteľov, marketérov, obchodných riaditeľov a projektových manažérov e-shopov a iných on-line projektov
  • pre majiteľov a marketérov firiem, pre ktorých je web významnou súčasťou marketingovej komunikácie
  • pre profesionálov z PR-, reklamných a mediálnych agentúr
  • a kohokoľvek, koho zaujíma webová analytika

Obsah kurzu

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:

  • Oboznámite sa s pokročilými funkciami Google Analytics a naučíte sa ich efektívne využívať.
  • Ukážeme si ako zbierať demografické údaje o užívateľoch a ako ich dostať do Google Analytics reportov.
  • Podrobnejšie sa oboznámite s tvorbou vlastných reportov a s princípmi, ktoré je dobré pri ich zostavovaní dodržiavať.
  • Ukážeme vám niekoľko užitočných predpripravených custom reportov.
  • Dozviete sa ako do Google Analytics importovať náklady z iných inzertných systémov ako Google Analytics.
  • Ukážeme vám niekoľko príkladov použitia pokročilých funkcií z reálneho života, ktoré môžete okamžite aplikovať.
  • A mnoho ďalších užitočných vecí. 

KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

KPI, multi-chanel funnels, user segmentation, custom segments, CPA, margin, ROI  

Hodnotenie




Organizátor