Detail kurzu

Ako správne robiť e-mail marketing?

Pricemania Academy

Popis kurzu

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ:

E-mail marketing má z priamych nástrojov marketingu najväčšiu návratnosť. Aby sme tento výborný štatistický údaj pretavili do praxe, je potrebné pristupovať k e-mail marketingu premyslene a cieľavedome: vytvoriť pútavý obsah e-mailu vrátane „call to action”, neposielať nevyžiadané e-maily, budovať si kvalitnú databázu príjemcov a umožniť príjemcom jednoducho sa odhlásiť z prijímania newslettrov. 

Keď k tomu doplníte profesionálny nástroj na e-mail marketing, zvýšite tým doručiteľnosť a získate výbornú spätnú väzbu. To prinesie kvalitné výsledky a zásah vysokého ROI vás určite neminie. Ak sa chcete dozvedieť ako naplniť tento potenciál e-mail marketingu, workshop je určený pre Vás.

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:

  • pre majiteľov a prevádzkovateľov internetových obchodov, webov a zľavových portálov
  • pre marketérov, manažérov- profesionálov z PR, reklamných a mediálnych agentúr
  • pre všetkých, ktorí chcú začať alebo zlepšiť svoj e-mail marketing

ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE:

Mali by ste mať základné znalosti o internetovom marketingu. Výhodou je, ak máte s e-mailovými kampaňami aspoň nejaké skúsenosti, nie je to však podmienkou.

Obsah kurzu

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:

  • Ako získať e-mailové kontakty a pretvoriť ich na zákazníkov
  • Ako urobiť propagačné e-maily viac relevantné pre zákazníkov
  • Ako zaviesť automatizované kampane a čo môžu priniesť
  • Ako e-mailing riadiť, zlepšovať a vyhodnocovať

ODPOVIEME VÁM NA OTÁZKY

  • Prečo segmentovať a neposielať jednotlivé newslettre na celú databázu?
  • Kedy je vhodné posielať newsletter na celú vašu databázu a kedy je už vhodné segmentovať? Ukážeme vám všetky výhody segmentácie databázy s cieľom návratnosti e-mailingu. Segmentujte – vaši zákazníci to ocenia.
  • Podľa akých kritérií segmentovať? Uvidíte jasné a konkrétne príklady, podľa ktorých je možné databázu segmentovať. Načerpáte plno inšpirácie a zistíte, že segmentovať nemusíte iba v tých najpokročilejších e-mailových nástrojoch, ale môžete začať už dnes s tým, čo máte.
  • Ako na jednoduché aj zložitejšie automatizované kampane?
  • Ako vytvoriť automatizované e-mailové kampane nemusí byť zložité – medzi najjednoduchšie sa radia napr. welcome proces alebo kampaň opusteného košíka. Okrem toho sa naučíte, ako vytvoriť rôzne trigger kampane či priania k sviatku.

PRAKTICKY VÁM UKÁŽEME

  • Ako vytvoriť welcome kampaň – praktické ukážky, tvorba jednoduchého popup okna.
  • Vyskúšame si základnú segmentáciu databázy v nástroji SmartEmailing, ukážeme si segmentáciu a automatizáciu v pokročilejšom nástroji Silverpop so všetkými dostupnými funkciami. 
  • Takisto uvidíte praktické ukážky jednoduchých aj zložitejších automatizovaných emailových kampaní.

KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

Open rate, CTR, ROI, konverzia, HB – hard bounced addresses, opt-in proof, double opt-in, spam, e-mail throttling, html a responzívny newsletter, blacklist, ESP – e-mail service provider, segmentácia, trigery, adaptívny mailing.

Hodnotenie




Organizátor