Detail kurzu

Popis kurzu

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ:

Ani dve predchádzajúce SEO školenia pre začiatočníkov a pokročilých nestačia na to, aby ste dostali odpovede na všetky detaily dvoch najpodstatnejších analýz – analýzy kľúčových slov a návrh offpage stratégie.

Na tomto školení sa nebudú preberať žiadne teoretické znalosti, žiadne technické nastavenia webu. Bude to len čistá prax. Pod vedením mentora budete pracovať samostatne na analýze kľúčových slov vlastného webu a navrhnete dokonalý web vo svojej oblasti podnikania.Následne v druhej časti workshopu si spoločne navrhneme presnú stratégiu na dlhodobé získavanie spätných odkazov a ohlasov na sociálnych sieťach. Ukážeme si, ako navrhnúť redakčný plán pre vlastný web a ako ho využiť pre lepšie SEO.

SEO WORKSHOP JE URČENÝ PRE:

Každého, kto už absolvoval školenia SEO pre začiatočníkov a SEO pre pokročilých

ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE:

Školenie predpokladá znalosti na úrovni školenia SEO pre začiatočníkov a SEO pre pokročilých. Mali by ste teda ovládať technické nastavenia webu, mali by ste vedieť, ako sa robí a na čo slúži rozbor kľúčových slov, do istej miery by ste mali vedieť postaviť architektúru webu podľa rozboru kľúčových slov a mali by ste dokázať tvoriť vhodné title, nadpisy, URL adresy a iné elementy webových stránok.

Obsah kurzu

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:

  • Aké zdroje používať pri analýze kľúčových slov.
  • Ako analyzovať trendy v hľadanosti kľúčových slov.
  • Ako klasifikovať kľúčové slová.
  • Aké nástroje urýchlia analýzu kľúčových slov.
  • Ako postaviť dokonalý web pre vyhľadávače.
  • Ako nastaviť systém pre linkbuilding aktivity.
  • Ako analyzovať spätné odkazy konkurencie.
  • Ako nájsť témy pre blog, ktoré budú získavať spätné odkazy.
  • Ako postaviť redakčný plán a čo s ním.

KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

Google Webmaster Tools, Google Analytics, Google Adwords, klasifikačná analýza kľúčových slov, Google Refine a ďalšie.

Hodnotenie




Organizátor