Detail kurzu

Inbound marketing

Pricemania Academy

Popis kurzu

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ?

Inbound Marketing je pomenovanie takých foriem online marketingu, ktoré si nevyžadujú platenie mediálneho priestoru, ako je to v prípade tradičnej reklamy (rádio, tlač, OOH a televízia). Ako príklad možno uviesť SEO optimalizáciu, sociálne médiá, blogovanie a online PR.

Inbound marketing predstavuje celú stratégiu online marketingu, v ktorej získavate návštevníkov, záujemcov o váš produkt a postupným procesom vytvárania obsahu ich premieňate na zákazníkov. Naučíme vás, ako sa na Inbound marketing pripraviť, ako ho využívať a merať a ako spolu poprepájať jednotlivé komunikačné kanály. Cieľom školenia o inbound marketingu je nadobudnúť vedomosti o možnostiach prepojenia komunikačných kanálov a online marketingových stratégií.

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?

  • predovšetkým majiteľom webových sídiel a e-shopov, ktorí majú na starosti strategické plánovanie online marketingu vo svojej spoločnosti
  • pre majiteľov a marketérov firiem, pre ktorých je web významnou súčasťou marketingovej komunikácie
  • pre profesionálov z PR, reklamných a mediálnych agentúr

ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE?

Pred školením vám príde e-mailom dokument, ktorý bude objasňovať najdôležitejsšie pojmy a nástroje spojené s online marketingom. Okrem preštudovania tohto dokumentu sú odporúčané základné znalosti online marketingových praktík ako SEO, PPC, sociálne média, newsletter a blog.

Obsah kurzu

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE?

  • čo je to inbound marketing, čo do neho patrí a čo nie
  • aký je prínos inboud marketingu
  • ako využívajú princípy inbound marketingu spoločnosti v rôznych odvetviach podnikania
  • ako si správne určiť stratégiu inbound marketingu a vytvárania obsahu
  • ako efektívne blogovať
  • ako zvýšiť konverziu e-mailových kampaní
  • optimalizácia call to action a landing pages
  • PR a inbound Marketing- ako správne merať výsledky Inbound marketingu
  • virálny marketing a word of mouth

Počas školenia spoločne vypracujeme dlhodobý a krátkodobý plán inbound marketingu aplikovateľný pre vašu značku.

KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

inbound marketing, content marketing, lead, permission marketing, ebook, podcast, whitepaper blog, SEO, conversion, marketing automation

Hodnotenie




Organizátor