Detail kurzu

Google Analytics pre začiatočníkov

Pricemania Academy

Popis kurzu

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ:

V jednoduchosti povedané, čo nemeriate, neviete ani vylepšiť. Google Analytics zaznamenáva, ako sa správajú návštevníci na sídle, napr.:

  • aké stránky si prezerajú užívatelia, ktorí nakoniec spravili objednávku,
  • aké kľúčové slová vyhľadávali v internom vyhľadávaní sídla užívatelia, ktorí kúpili produkt XY,
  • aké atribúty vo filtroch používajú návštevníci pri vyhľadávaní a porovnávaní produktov,
  • ktoré platené kampane prinášajú najviac budúcich zákazníkov a ktoré kampane dosahujú najvyššiu návratnosť investícií,
  • a omnoho viac.

Tieto informácie viete pri dodržiavaní správnych postupov pretaviť do konkrétnych návrhov a odporúčaní, ako veci na sídle (a platené kampane, newslettre, ...) vylepšiť a získať vyššie tržby. Ak sa chcete naučiť základné princípy ako vyhodnocovať reporty z Google Analytics a na ich základe robiť správne rozhodnutia, tento workshop je určený práve vám.


PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:

  • majiteľov, marketérov, obchodných riaditeľov a projektových manažérov e-shopov a iných online projektov
  • majiteľov a marketérov firiem, pre ktorých je web významnou súčasťou marketingovej komunikácie
  • profesionálov z PR, reklamných a mediálnych agentúr
  • kohokoľvek, koho zaujíma webová analytika

Obsah kurzu

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:

  • oboznámite sa so základmi a princípmi webovej analytiky a práce s nástrojom Google Analytics,
  • naučíte sa, čo jednotlivé štatistiky znamenajú, čo vyhodnocujú a ako sa dajú pretaviť do konkrétnych odporúčaní a vylepšení,
  • podrobnejšie sa oboznámite s konkrétnymi optimalizačnými postupmi pri vyhodnocovaní zdrojov návštevnosti s dôrazom na platené zdroje návštev (napr. PPC reklama cez Google AdWords, Etarget a Facebook),
  • dozviete sa, ako rozumne využiť informácie, cez aké zdroje návštevnosti a kľúčové slová prichádzajú návštevníci na vaše sídlo, čo vyhľadávajú cez interné vyhľadávanie na sídle a ako to všetko súvisí s objednávkami,
  • povieme vám, ako vyhodnocovať situácie, kedy k získaniu objednávky prispelo viac zdrojov návštevnosti a ako do všetkého zapadá klasický nákupný proces užívateľov (rozpoznanie potreby -> zbieranie informácií -> zvažovanie alternatív -> rozhodnutie a nákup),
  • ukážeme si, ako správne zvoliť KPI (Key Performance Indicators – kľúčové indikátory úspešnosti),
  • ukážeme vám aj niekoľko príkladov z reálneho života, ktoré môžete okamžite aplikovať,
  • mnoho ďalších užitočných vecí.

KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

KPI, bounce rate, ROI, CPA, CPC, RPC, conversion rate, multi-chanelfunnels, user engagement

Hodnotenie




Organizátor