Detail kurzu
Psychológia spotrebiteľa
Pricemania Academy
Popis kurzu
PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ?
V dobe rastúcej konkurencie pre predajcov a prakticky neobmedzených možností pre zákazníkov sa úspešnými stanú iba firmy, ktoré dokážu preniknúť do hláv a myslí zákazníkov. Kontext a nastavenie rozhodovacieho procesu zákazníkov sú často dôležitejšie ako ponúkaný produkt alebo služba. Podvedomé emócie a zaužívané rozhodovacie vzorce ovplyvňujú zákazníkov oveľa viac ako si myslíme.Tento seminár vás naučí ako využívať zákazníkovu psychológiu vo váš prospech. Dá vám súbor okamžite aplikovateľných nástrojov, ktoré vás spravia presvedčivejšími a váš biznis efektívnejší a profitabilnejší.
WORKSHOP JE URČENÝ PRE:
- tých, ktorí chcú byť o krok pred svojou konkurenciou,
- tých, ktorí sa neboja vykročiť zo zaužívaných koľají a pozrieť sa na výzvy inak,
- tých, ktorých nechcú prichádzať o zisky kvôli nesprávnej komunikácii či pricingu ich produktov.
Obsah kurzu
NA WORKSHOPE SA DOZVIETE A NAUČÍTE:
- 7 základných psychologických princípov efektívneho presviedčania zákazníkov,
- čo je rozhodovací proces a rozhodovací kontext a ako ich využiť vo svoj prospech,
- čo odrádza zákazníka od kúpy na vašej stránke a ako to zmeniť,
- ako aplikovať poznatky z psychológie spotrebiteľa do:
- Prezentácie produktu – čo spraviť, aby zákazníci neodchádzali skôr ako im stihnete prezentovať vašu ponuku,
- Pricingu – drobné zmeny, ktoré môžu vystreliť vaše tržby,
- Customer experience – ako nastaviť nákupný proces tak, aby zákazníci neopúšťali vašu stránku sklamaní, ako komunikovať so zákazníkmi tak, aby sme dosiahli ich maximálnu spokojnosť a lojalitu.
- naučené poznatky budeme spoločne aplikovať na vašu stránku/e-shop,
- zoznam cenných zdrojov pre tých, ktorí majú záujem ďalej sa vzdelávať v oblasti psychológie spotrebiteľa.
KTORÉ VÝRAZY/NÁSTROJE SA NAUČÍTE?
psychológia spotrebiteľa, rozhodovací kontext, rozhodovací proces, rozhodovacie vzorce
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality