Detail kurzu

Psychológia spotrebiteľa

Pricemania Academy

Popis kurzu

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ?

V dobe rastúcej konkurencie pre predajcov a prakticky neobmedzených možností pre zákazníkov sa úspešnými stanú iba firmy, ktoré dokážu preniknúť do hláv a myslí zákazníkov. Kontext a nastavenie rozhodovacieho procesu zákazníkov sú často dôležitejšie ako ponúkaný produkt alebo služba. Podvedomé emócie a zaužívané rozhodovacie vzorce ovplyvňujú zákazníkov oveľa viac ako si myslíme.Tento seminár vás naučí ako využívať zákazníkovu psychológiu vo váš prospech. Dá vám súbor okamžite aplikovateľných nástrojov, ktoré vás spravia presvedčivejšími a váš biznis efektívnejší a profitabilnejší.

WORKSHOP JE URČENÝ PRE:

  • tých, ktorí chcú byť o krok pred svojou konkurenciou,
  • tých, ktorí sa neboja vykročiť zo zaužívaných koľají a pozrieť sa na výzvy inak,
  • tých, ktorých nechcú prichádzať o zisky kvôli nesprávnej komunikácii či pricingu ich produktov.

Obsah kurzu

NA WORKSHOPE SA DOZVIETE A NAUČÍTE:

  • 7 základných psychologických princípov efektívneho presviedčania zákazníkov,
  • čo je rozhodovací proces a rozhodovací kontext a ako ich využiť vo svoj prospech,
  • čo odrádza zákazníka od kúpy na vašej stránke a ako to zmeniť,
  • ako aplikovať poznatky z psychológie spotrebiteľa do:
  1. Prezentácie produktu – čo spraviť, aby zákazníci neodchádzali skôr ako im stihnete prezentovať vašu ponuku,
  2. Pricingu – drobné zmeny, ktoré môžu vystreliť vaše tržby,
  3. Customer experience – ako nastaviť nákupný proces tak, aby zákazníci neopúšťali vašu stránku sklamaní, ako komunikovať so zákazníkmi tak, aby sme dosiahli ich maximálnu spokojnosť a lojalitu.
  • naučené poznatky budeme spoločne aplikovať na vašu stránku/e-shop,
  • zoznam cenných zdrojov pre tých, ktorí majú záujem ďalej sa vzdelávať v oblasti psychológie spotrebiteľa.

KTORÉ VÝRAZY/NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

psychológia spotrebiteľa, rozhodovací kontext, rozhodovací proces, rozhodovacie vzorce

Hodnotenie




Organizátor