TELEFONICKÁ OBCHODNÁ KOMUNIKÁCIA

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

  • Získať zručnosti pre efektívne a strategické vedenie telefonického rozhovoru
  • Osvojiť si najúčinnejšie techniky obchodného telefonického rozhovoru
  • Odbúrať zábrany spojené s telefonickou obchodnou komunikáciou

Cieľová skupina

zamestnanci call centier, obchodní zástupcovia a všetci, ktorí v práci aktívne telefonujú s klientmi

Obsahová náplň

  • Príprava a naladenie sa na telefonát na základe cieľovej skupiny (produktovej, profesijnej, záujmovej, na základe referencií…)
  • Prelomenie ľadov a navodenie priateľskej atmosféry na začiatku rozhovoru
  • Na čo ľudia počujú a kedy skladajú telefón
  • Získanie dôvery: ako klienta neodradiť, ale zaujať a vtiahnuť do rozhovoru
  • Ako telefonický rozhovor viesť, nie sa ním nechať unášať
  • Verbálny a neverbálny prejav (hlasitosť, tempo, úsmev…)
  • Techniky počúvania a kladenia otázok
  • Telefonické zrkadlenie: prispôsobenie sa štýlu komunikácie partnera
  • Námietka ako príležitosť: ako reagovať na odmietnutie po telefóne
  • Vypointovanie záveru telefonického rozhovoru
  • Detaily, ktoré rozhodujú o úspechu/neúspechu obchodného telefonátu

Termíny kurzov

01.03.2017

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať aj pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah kurzu: 1 deň

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Mária Pipová
tel: +421 2/642 828 81
mobil: +421 918 329 305
e-mail: mega@megaeducation.sk

Adresa
Vilová 2, 85101, Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +421 918 329 305, +421 2/642 828 81
mobil: +421 918 329 305
email: mega@megaeducation.sk
web: www.megaeducation.sk

Adresa
MEGA Education s.r.o.
Vilová 2, Bratislava Zobraziť na mape