Detail kurzu

Marketingové analýzy: Segmentácia

ACREA SR, spol. s r.o.

Popis kurzu

Hlavným cieľom kurzu je predstaviť segmentáciu ako marketingovú metódu, ktorá umožňuje lepšie porozumieť zákazníkom a zefektívniť marketingové aktivity na základe dát. Účastníci sa zoznámia so základnými princípmi segmentácie – na akých dátach ide segmenty vytvárať, aké metódy ide k tvorbe segmentov použiť a ako výsledky segmentácie interpretovať a ďalej využiť.

Obsah kurzu

Program kurzu:

  1. úvod do segmentácie ako metódy marketingového riadenia
  2. segmentácia ako výstup RFM analýzy
  3. diferenciálna segmentácia
  4. cielená segmentácia

Cieľová skupina

Kurz je určený predovšetkým pracovníkom v marketingu, ktorí sa chcú naučiť vytvárať segmenty zákazníkov, interpretovať ich a prakticky využívať.

Poznámka k cene

Cena je určená pre komerčnú sféru. Pre štátnu správu a zdravotníctvo poskytujeme 15% zľavu, pre školstvo 20% zľavu zo základnej ceny kurzu. Pri prihlásení viac účastníkov z jednej spoločnosti na rovnaký kurz ponúkame cenové zvýhodnenie.

Hodnotenie




Organizátor