Detail kurzu

Zákaznícke centrum: profesionálne písanie

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

„Veľmi oceňujem odbornú prípravu lektoriek, vysokú profesionalitu. Výklad bol popretkávaný cvičeniami, čo len upevnilo vo mne nové poznatky. Poznatky využijem v pracovnom živote, ale aj v súkromnom. Dojem zo školenia mám veľmi pozitívny, príjemné lektorky, ktoré sa snažili vyhovieť všetkým naším požiadavkám.“

  • Naučte sa písomne komunikovať v súlade s platnými štandardmi úpravy písomností
  • Získajte cit pre výstavbu úderných písomných formulácií
  • Odstráňte najbežnejšie chyby v štylistike
  • Komunikujte zrozumiteľne, ústretovo, efektívne a moderne
  • Začnite zapájať do písomnej interakcie empatiu a konštruktívny pohľad na vec

Obsah kurzu

  • Význam písomnej komunikácie v bežnej pracovnej praxi
  • Základné princípy normalizovanej úpravy písomností („Pravidlá písania a úpravy písomností“ a súvisiace normy)
  • Typografia v každodennej písomnej praxi (pravidlá tvorby textu, úprava hlavičkového papiera a i.)
  • Najčastejšie formálne chyby v písomnej komunikácii
  • Úprava úradných, obchodných a osobných listov
  • Netiketa (komunikácia v elektronickom prostredí)
  • Efektívna práca s textom (písomná komunikácia ako pomocník vs. požierač času, proklientské formulácie)
  • Neverbálna komunikácia písaného textu (ako sa naučiť „čítať medzi riadkami“)
  • Náročné situácie v písomnej komunikácii (ako reagovať asertívne a profesionálne)

Forma vzdelávania: in­teraktívny tréning

Metódy vzdelávania: cvi­čenia, hry, prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, spätná väzba

Počet účastníkov: 4 – 10

Cieľová skupina

  • manažéri na všetkých úrovniach
  • pracovníci marketingu
  • administratívni pracovníci
  • všetci, ktorí pravidelne písomne komunikujú
Hodnotenie




Organizátor