Telefonická komunikácia so zákazníkom

Popis kurzu

  • Zabezpečiť profesionálnu komunikáciu s klientom cez telefón
  • Získať zručnosti pre efektívne vedenie hovoru, aktívnu komunikáciu s klientmi
  • Vedieť riadiť telefonický rozhovor
  • Vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu

Obsah kurzu

1. Zásady úspešného telefonického kontaktu so zákazníkom

  • efektívne telefonovanie, časti telefonického rozhovoru
  • výhody a nevýhody telefonického kontaktu
  • špecifiká komunikácie cez telefón
  • poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im
  • verbálny a neverbálny prejav v telefóne (tempo, hlasitosť, …)

2. Techniky počúvania, aktívne počúvanie

  • Parafrázovanie a sumarizácia ako nástroj aktívneho počúvania a overovania porozumenia
  • techniky kladenia otázok, typy otázok
  • poznanie typu partnera počas telefonovania a prispôsobenie sa komunikačným štýlom
  • komunikačné zručnosti počas telefonického kontaktu
  • motivácia partnera ku komunikácii počas telefonického kontaktu
  • prejavy počúvania a empatie v telefóne
  • vhodné a nežiaduce výrazové prostriedky v telefóne

3. Videotréning telefonovania so spätnou väzbou

4. Individuálny plán rozvoja telefonických zručností

Cieľová skupina

Tréning je určení účastníkom, ktorí robia na call centrách, zákazníckych servisoch a pre zamestnancov prvého kontaktu.

Certifikát osvedčenie o absolvovaní Poznámka k cene

V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, občerstvenie počas tréningu, obed, osvedčenie o absolvovaní.

Kontaktná osoba

Mgr. Ina Matiašková
+421 905 325 514
treningy@tcg.sk

Organizátor