Detail kurzu

TÍMOVÝ KOUČING ALEBO AKO VYTVORIŤ ŠIKOVNÝ A VÝKONNÝ TÍM

BALANCED s.r.o.

Popis kurzu

Každý úspešný podnikateľ, riadiaci pracovník resp. majiteľ firmy, ktorého som stretol mi povie: Mal som iba šťastie na ľudí :-)

Kedysi mi môj šéf povedal: Tvoj team je ako tvoje zrkadlo!

Cesta k výbornému manažérovi nebýva jednoduchá. Ako postupnerozvíjať seba, svoj tím a ako urobiť potrebné zmeny.  Naučíme Vás nielen AKO? to urobiť, ale počasškolenia stanovíme ČO? treba vykonať na dosiahnutie stanovených cieľov.

Je to naozaj tak? Je to šťastie?  Nie je to tak trochu o tom, že dokázal s týmiľuďmi otvorene komunikovať, že ich motivoval a inšpiroval svojou pracovitosťou?

Boli ste už na porade/meetingu, ktorá bola nudná, dlhá anepriniesla žiadny výsledok?

Prečo je to ťažké zmeniť? (tu je často postoj účastníkov)

  • nikto organizátorovi meetingu nepovie, že niečo nie je vporiadku.
  • odsedím si to a kašlem na to!
  • čo budem niečo hovoriť, aj tak je to zbytočné!
  • aj tak ma tu nikto nepočúva!

Verte mi, zmeniť to je naozaj jednoduché, keď viete ako!

Cieľom nášho školenia je tréning, kde Vás naučíme ako VIESŤ meeting/poradu tak, aby sme dosahovali zapojenie všetkých zúčastnených, dosahovali výsledky a nebola to NUDA!

Kto je cieľovou skupinou?

Manažéri, teamleadri, vedúci pracovníci. 

Obsah kurzu

  • Ako efektívne komunikovať a spolupracovať v tíme?
  • Čo sa očakáva od tímového vedúceho a čo sa očakáva od člena tímu?
  • Ako viesť a riadiť tímové porady a efektívne využívať pravidlá tímového vedenia?
  • Zručnosti prípravy, organizácie a hodnotenia pravidelných stretnutí, výmen informácií a stretnutí za účelom riešenia problémov.
  • Ako využiť potenciál všetkých členov v tíme?
  • Charakteristiky a úloha vedúceho tímu.
  • Využitie potenciálu tímu a jeho rozvoj.
  • Smiech na porade - ako oživiť nudné porady a zároveň dosiahnuť lepšie výsledky.
  • Podmienky efektívnej tímovej spolupráce.
  • Ako sa správne pripraviť na meeting?
  • Ako správne viesť a vyhodnotiť poradu.
  • Vedenie tímu k dosiahnutiu spoločného tímového rozhodnutia.
  • Vedenie tímovej práce pri riešení problémov.
  • Prekonávanie prekážok v komunikácii s kolegami anadriadenými.
  • Predaj myšlienky, návrhov kolegom a nadriadeným.
  • Efektívne informovanie kolegov a nadriadených.
  • Správanie v stresových situáciách.
  • Proaktívna komunikácia s nadriadenými.
  • Ako efektívne komunikovať s kolegami a podriadenými?
  • Aké sú hlavné prekážky hierarchickej komunikácie a ako ichprekonávať?
  • Ako presvedčiť nadriadeného a ako ho efektívne informovať?
  • Ako nadriadenému poskytnúť spätnú väzbu?
  • Plán na úspešnú zmenu.

Možnosť kombinovať s individuálnym koučingom.

Tešíme sa na Vás.

Hodnotenie




Organizátor