Detail kurzu

Behaviorálne vedenie pracovného pohovoru a recruiting na sociálnych sieťach

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

„Výklad bol prehľadný a zrozumiteľný, lektorka bola mimoriadne dobre pripravená. Určite využijem v praxi to, čo som sa naučil. Poslúži to k jednoznačnému zlepšeniu náboru.“

  • Získať odborné sebavedomie pri vedení pohovorov.
  • Osvojiť si techniky ako budovanie raportu, účinné otázky, aktívne počúvanie a porozumenie signálom neverbálnej komunikácie.
  • Naučiť sa efektívne pripraviť, viesť, uzavrieť, vyhodnotiť pracovný pohovor – a hlavne vybrať toho najvhodnejšieho kandidáta.
  • Osvojiť si efektívne techniky efektívneho vyhľadávania a oslovovania potenciálnych kandidátov na sociálnych sieťach Facebook a LinkedIn a takisto prostredníctvom ďalších online nástrojov.
  • Naučiť sa vytvoriť graficky zaujímavý a obsahovo kvalitný text pre inzerciu pracovného miesta.
  • Oboznámiť sa s osvedčenými postupmi a kľúčovými funkciami sociálnych sietí, ktoré zvýšia Vašu efektivitu pri hľadaní vhodného kandidáta.

Obsah kurzu

Behaviorálne vedenie pracovného pohovoru:
  • Behaviorálny a kompetenčný pohovor
  • Technika STAR a iné techniky vedenia pohovoru
  • Účinné otázky (príprava, načasovanie a interpretácia)
  • Spôsoby, ako môžete ovplyvniť otvorenosť kandidáta
  • Komunikačné štýly pri pracovnom pohovore
  • Komunikačné bariéry a ako ich prekonať
  • Aktívne počúvanie
  • Čítanie verbálnych a neverbálnych signálov
  • Priestor na otázky pre kandidáta
  • Osobnosť, motivácia a rozhodovanie kandidáta
  • Precvičovanie behaviorálneho otázkovania

Recruiting na sociálnych sieťach:

  • Sociálne siete – nevyhnutná súčasť recruitingového procesu
  • Vyhľadávanie a výber zamestnancov cez Facebook a LinkedIn
  • Efektívne stratégie – optimalizácia času a aktivít na sociálnych sieťach vzhľadom na moje ciele
  • Recruitingové kampane na sociálnych sieťach
  • Osobný (a firemný) profil na Facebooku a LinkedIne – dôveryhodný, profesionálny a pútavý
  • Ako pritiahnuť pozornosť kandidátov – základy copywritingu pre kvalitný obsah a základné grafické online nástroje
  • Kľúčové funkcie sociálnych sietí pre recruiterov (spoznajte Vaše publikum cez Audience Insights a nenechajte ich odísť s Call-to-Action Button a pod.)
  • Osvedčené postupy pri publikovaní a kontaktovaní kandidátov na sociálnych sieťach
  • Ďalšie online nástroje, ktoré musíte vyskúšať – Instagram, YouTube a Google+

Cieľová skupina

  • personalistky a personalisti
  • referentky a referenti personálneho oddelenia
  • HR asistentky a asistenti
  • HR špecialistky a špecialisti
  • HR manažérky a manažéri
  • špecialistky a špecialisti vzdelávania
  • senior/junior recruiterky a recruiteri
  • špecialistky a špecialisti výberu zamestnancov
Hodnotenie




Organizátor