Detail kurzu

Efektívny predaj

Pricemania Academy

Popis kurzu

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ?

V dobe rastúcej konkurencie pre predajcov a prakticky neobmedzených možností pre zákazníkov sa úspešnými stanú iba firmy, ktoré dokážu preniknúť do hláv a myslí zákazníkov.Kontext a nastavenie rozhodovacieho procesu zákazníkov sú často dôležitejšie ako ponúkaný produkt alebo služba. Podvedomé emócie a zaužívané rozhodovacie vzorce ovplyvňujú zákazníkov oveľa viac ako si myslíme. Tento seminár vás naučí ako využívať zákazníkovu psychológiu vo váš prospech. Dá vám súbor okamžite aplikovateľných nástrojov, ktoré vás spravia presvedčivejšími a váš biznis efektívnejší a profitabilnejší. 

ČOMU SA BUDEME NA WORKSHOPE VENOVAŤ?

Na workshope sa podrobnejšie pozrieme na nasledujúce body:* 

  • Ako sa tvoria nákupné rozhodnutia (psychologický pohľad)* 
  • Základné, efektívne predajné techniky* 
  • Ako vieme pracovať so zákazníkovým vnímaním vašej ponuky* 
  • Rozhodovací proces vašich zákazníkov
  • Aké sú kritické momenty predaja na vašom webe?
  • Čo odrádza zákazníkov od kúpy?Ktoré momenty majú najväčší potenciál na zvýšenie predaja?* 
Emócie

  • Aké zákaznícke emócie zvyšujú predaj? 
  • Ako ich dosiahnuť?Aké zákaznícke emócie znižujú predaj? 
  • Ako sa ich vyvarovať? *  
Zľavy
  • Kedy a ako využívať zľavyAko efektívne pracovať s darčekmi * CenyAko správne pracovať s cenotvorbouEfektívne triky pri naceňovani

WORKSHOP JE URČENÝ PRE:

  • tých, ktorí chcú byť o krok pred svojou konkurenciou,
  • tých, ktorí sa neboja vykročiť zo zaužívaných koľají a pozrieť sa na výzvy inak,
  • tých, ktorí nechcú prichádzať o tisíce eur kvôli nesprávnej komunikácii či pricingu ich produktov.

Obsah kurzu

ČOMU SA BUDEME NA WORKSHOPE VENOVAŤ?

Na workshope sa podrobnejšie pozrieme na nasledujúce body:

  • Ako sa tvoria nákupné rozhodnutia (psychologický pohľad)
  • Základné, efektívne predajné techniky
  • Ako vieme pracovať so zákazníkovým vnímaním vašej ponuky
  • Rozhodovací proces vašich zákazníkov
Aké sú kritické momenty predaja na vašom webe?
Čo odrádza zákazníkov od kúpy?
Ktoré momenty majú najväčší potenciál na zvýšenie predaja?

 
  • Emócie
Aké zákaznícke emócie zvyšujú predaj? Ako ich dosiahnuť?
Aké zákaznícke emócie znižujú predaj? Ako sa ich vyvarovať?

ČO SI ZOBERTE SO SEBOU NA WORKSHOP?
Dobrú náladu a otvorenú myseľ.
 
Hodnotenie




Organizátor