Detail kurzu

Ako vytvoriť úspešnú značku bez veľkej investície (krok po kroku)

Pricemania Academy

Popis kurzu

Tiež chcete, aby ľudia vašu značku milovali? Zabudnite na to, že vaším hlavným benefitom bude najnižšia cena. Doprajte svojmu biznisu značku, ktorá bude mať s vaším zákazníkom vzťah ako vy s dobrým známym.

Vytvorenie a postupné budovanie značky je to, čo sprevádza firmu od jej vzniku celým jej životom. Je nesmierne dôležité uvedomiť si, že všetko, čo firma robí alebo nerobí, sa určitým spôsobom odzrkadľuje na jej mene a vzťahu so zákazníkom. Dá sa však vybudovať úspešná a skvelá značku aj bez veľkých marketingových rozpočtov? Áno, dá! Pod vedením Jakuba Čecha vám priamo na workshope pomôžeme s vytvorením základov aj pre vašu (úspešnú) značku.

Workshop je vhodný pre malé a stredné firmy, a to najmä:

  • pre majiteľov malých / stredných online alebo offline biznisov 
  • pre ľudí, ktorí uvažujú nad tým, že rozbehnú vlastné podnikanie alebo startup
  • pre marketérov malých / stredných firiem, ktorí sa potrebujú zorientovať v brand buildingu
  • pre kohokoľvek, koho zaujíma brand building.

ČO BY STE UŽ MALI PRED ÚČASŤOU NA SEMINÁRI OVLÁDAŤ?

Nepotrebujete nijaké špecifické vedomosti o budovaní značky, stačí vám chuť učiť sa nové veci a odhodlanie zdolávať kreatívne výzvy.

Obsah kurzu

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE?

Na workshope sa naučíte vytvoriť značku, ktorú budú vaši zákazníci milovať. Na reálnych príkladoch z praxe vám ukážeme, čo odlišuje „lovebrandy“ od ostatných značiek. Naučíte sa, čo je to korporátna identita a ako veľmi je dôležitá. Určíte si benefity, ktoré dokonale odzrkadľujú vlastnosti vašej firmy.

V druhej, čisto praktickej časti si priamo na workshope začnete budovať svoju úspešnú značku od základov:

  • zadefinujeme si DNA značky pre vašu firmu
  • pomôžeme vám vytvoriť si firemný slogan
  • nastaviť komunikačné kanály
  • správne zadefinovať pozicioning vašej značky.

Každý účastník si tak odnesie reálny výstup, ktorý môže okamžite aplikovať do praxe aj bez veľkého marketingového rozpočtu. Na kurze vás taktiež naučíme správne vyplniť kreatívny brief tak, aby sa vašej (budúcej) agentúre pracovalo ľahšie.


OSNOVA ŠKOLENIA:

  • prečo vôbec budovať značku?
  • ako vzniká pozitívna náklonnosť k značke?
  • čím sa od seba značky odlišujú?
  • značka je...5 pilierov úspešnej značkyAko teda začať?
  • 3 fázy tvorby značkyCvičenia (s aplikáciou na vašu značku)


KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

Brand Building, Corporate Identity, Logo, Branding, Piktogram, Mark, Symbol, Design Manuál, LoveBrand, Slogan, Brief, Pozicioning, Brand Awareness, Brand Archetypes.

O SI ZOBRAŤ SO SEBOU NA WORKSHOP?

  • notebook / tablet
  • vaše logo (vytlačené alebo v elektronickej podobe)
  • ukážku nejakého propagačného materiáluveľa otázokna ktoré hľadáte odpove
  • deodvahu zmeniť už aj zabehnuté veci a procesy k lepšiemu :)


Hodnotenie




Organizátor