Detail kurzu

Emocionálna inteligencia v manažmente a obchode

BPM Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Vo väčšine profesií, zvlášť takých, kde je stretávanie sa a práca s ľuďmi na dennom poriadku, je potrebné, okrem odborných kvalít a inteligencie, mať aj vysoký stupeň empatie. 

Preto je schopnosť vnímať a rozpoznať vlastné a cudzie pocity a vhodne ich použiť vo svojom myslení a konaní nevyhnutná nie len na efektívne manažovanie osobných vzťahov, ale aj na lepšie riadenie a motiváciu ľudí a uzatváranie obchodov.

Podľa súčasných vedeckých záverov je emocionálna inteligencia dokonca dôležitejšia pre samotný život a jeho kvalitu ako IQ inteligencie.

Na školení si účastníci zdokonalia svoje komunikačné schopnosti vyjadriť emócie jasným a bezpečným spôsobom, prakticky sa zapoja do cvičení, prostredníctvom ktorých sa naučia ako používať svoje vlastné pocity, pocity druhých a empatiu k zlepšeniu vzťahov nielen k blízkym doma a kolegom na pracovisku, ale predovšetkým k sebauvedomovaniu si vlastných silných stránok a hodnôt.

Obsah kurzu

Na školení sa dozviete:

- Čo je to emocionálna inteligencia, aké sú jej nástroje a aký je rozdiel medzi IQ a EQ. 

- Prečo je dôležité vedieť rozpoznať a regulovať vlastné emócie.

- Ako a prečo rozvíjať svoje zručnosti naslúchanie druhým a empatiu za účelom ich lepšieho pochopenia okolia.

- Ako rozvíjať nástroje emocionálne inteligencie aby sme dokázali motivovať seba a druhých.

- Ako využívať zručnosti EQ na redukciu stresu a zvládanie záťaže.

- Aké role zohrávajú naše emócie v manažmente a obchodovaní a ako v nich eticky nástroje EQ využiť.


Obsah:

1. Úvod do Emocionálnej Inteligencie (EQ):
  • - Definícia a význam emocionálnej inteligencie v kontexte manažmentu a obchodu.
  • - Rozdiely medzi tradičnými manažérskymi zručnosťami a EQ vodcovstvom.
2. Zložky EQ:
  • - Sebauvedomenie - spôsoby sebapoznania, identifikácia silných stránok a oblastí rozvoja EQ.
  • - Sebaregulácia - ako spracovať vlastné emócie a zvládnuť emočne náročné situácie.
  • - Motivácia a sebamotivácia - ako dosahovať ciele.
  • - Empatia a jej prejavy na pracovisku a v obchodných vzťahoch
  • - Sociálne zručnosti
3. Vplyv EQ na manažment a vodcovstvo:
  • - Ako EQ ovplyvňuje rozhodovanie, vedenie tímu a riešenie konfliktov.
  • - Využitie emocionálnej inteligencie pri vedení a motivovaní tímu a budovaní pozitívnej firemnej kultúry.
4. EQ v obchode:
  • - Ako EQ ovplyvňuje obchodné rozhovory, riešenie námietok a budovanie vzťahov so zákazníkmi.
  • - Využitie emocionálnej inteligencie pri obchodných vyjednávaniach.
5. Rozvoj EQ:
  • - Spôsoby a stratégie na rozvoj EQ.


Cieľová skupina

Online kurz je vhodný zvlášť pre:  zamestnancov, členov tímov, manažérov všetkých úrovní riadenia, tímlídrov, pracovníkov HR, obchodníkov.


Najviac si zo stretnutia odnesú tí, ktorí nechcú len počúvať, pretože nejde len o prednášku. Online kurz  je vedený interaktívnym spôsobom. Budeme sa veľa rozprávať a spoločne, aj individuálne, riešiť rôzne úlohy a cvičenia. Pracujeme v uzatvorených skupinách, čo znamená, že z podujatia sa nezhotovuje záznam a nesprístupňuje sa verejnosti.

 

Certifikát Absolvovaním tréningu získa každý účastník certifikát, ktorý vydáva spoločnosť BPM Slovakia s.r.o., ihneď po ukončení na mieste konania tréningu.
Hodnotenie




Organizátor