Bratislava

Elektornické nástroje vo verejnom obstarávaní

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

Prvá etapa elektronizácie – administrácia verejného obstarávania v informačnom systéme, zahoďte papierovanie.- Zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 20 Komunikácia: Nástroje a zariadenia používané na elektronickú komunikáciu, ako aj ich technické charakteristiky nesmú byť diskriminačné, musia byť všeobecne dostupné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií.

  • Elektronické verejné obstarávanie je proces elektronizácie celého postupu verejného obstarávania, povinnosť pre verejného obstarávateľa nastane dňom 18. októbra 2018.
  • Na prípravu plnej elektronizácie verejného obstarávania má verejný obstarávateľ niečo vyše poldruha roka, máte pocit, že je dosť času? Pozor ide o závažnú situáciu, ktorú si ešte plne neuvedomujeme.
  • Cieľom nášho seminára bude komplexne Vás informovať a prakticky Vás pripravovať na prácu v elektronickom systéme www.ezakazky.sk.
  • Ide o jednoduchý komunikačný elektronický systém, ktorý uľahčí a zjednoduší Vašu prácu vo verejnom obstarávaní.

Cieľová skupina

Kurz je určený pre všetkých, ktorí sa zúčastňujú verejného obstarávania ako verejní obstarávatelia, obstarávatelia, osoby podľa paragrafu 8 ZVO, ale i dodávateľov – uchádzačov o zákazky.

Obsahová náplň

  • Minimálne požiadavky na technické vybavenie,
  • Prihlásenie sa do systému a predstavenie frontendovej a backendovej časti systému,
  • Úvodná obrazovka back-endovej časti aplikácie eZakazky,
  • Zoznam zákaziek
  • Navigácia v hlavnom menu systému eZákazky,
  • Výber postupu verejného obstarávania a následné vytvorenie a nastavenie zákazky a jej jednotlivých etáp. Vytvorenie novej podlimitnej zákazky bez elektronického trhoviska/Verejnej súťaže (nadlimit)
  • Pridanie dokumentov k zákazke (SP, Výzva na PP, prílohy),
  • Povolenie prístupu uchádzača k dokumentom zákazky a odoslanie notifikácie o sprístupnení dokumentov,
  • Jednoduchá a prehľadná komunikácia medzi zadávateľom a záujemcami/uchádzačmi v každej etape zákazky (poskytovanie súťažných podkladov, spracovanie žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov, vloženie vysvetlenia pre záujemcov, žiadosti o vysvetlenie ponuky, žiadosť o nápravu, odpoveď na žiadosť o nápravu a pod.)
  • Pridanie fázy Vyhodnocovanie častí ponúk Ostatné
  • Pridanie fázy Vyhodnocovanie častí ponúk Kritériá
  • Pridanie fázy Certifikovaná aukcia
  • Spracovanie dokumentácie a vytvorenie reportov k zákazke

Termíny kurzov

Otvára sa podľa záujmu.

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať aj pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah kurzu: 1 deň

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Monika Svinčáková
mobil:
+421 911 124 *** zobraziť

email:
vzdelavanie@... zobraziť


Adresa
Astrová 2/A, 821 01 Otidea, s.r.o. Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel:
+421 914 124 *** zobraziť

mobil:
+421 914 124 *** zobraziť

email:
vzdelavanie@... zobraziť

web: www.otidea.sk

Adresa
OTIDEA s.r.o.
Astrová 2/A, Bratislava Zobraziť na mape

Hodnotenie kurzu

(hlasujte)