Detail kurzu
Správa registratúry a elektronická komunikácia
Poradca podnikateľa, spol. s r.o.
Popis kurzu
„Zákon o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci prikázal od 1. 11. 2016 nielen orgánom štátnej správy a samosprávy, ale aj školám, komunikovať pri výkone verejnej moci v elektronickej forme. Tento zákon zasahuje aj do správy registratúry, preto je nevyhnutné upraviť interné normy z oblasti správy registratúry po nadobudnutí skúseností v oblasti elektronickej komunikácie. Dočasné riešenia a možné problémy s uložením elektronických záznamov v prechodnom období ako aj praktický dosah novely zákona o archívoch a registratúrach predstaví na školení odborníčka PhDr. Veronika Nováková PhD.“
Obsah kurzu
Posledná novela zákona o archívoch a registratúrach č. 266/2015 Z. z. priniesla nové skutočnosti pre subjekty, z činnosti ktorých nevznikajú archívne dokumenty, zrušila niektoré povinnosti zakotvené v predchádzajúcich právnych normách.
- Odporúčania pre orgány verejnej moci na riešenie správy registratúry v prechodnom období
- Dočasné riešenia a možné problémy s uložením elektronických záznamov v prechodnom období
- Praktický dosah novely zákona
- Základná kategorizácia subjektov z pohľadu povinnosti voči MV SR (štátnym archívom)
- Zmeny vo vyraďovaní registratúrnych záznamov
Lektor: PhDr. Veronika Nováková PhD.
HARMONOGRAM:
- 08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
- 09.00 – 11.00 prednáška
- 11.00 – 12.00 obedná prestávka
- 12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou
Uhradiť účastnícky poplatok je potrebné najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Cieľová skupina
pre všetkých, ktorých táto téma zaujíma…
Účastnícky poplatok 66 € obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality