Detail kurzu

Správa registratúry a elektronická komunikácia

Poradca podnikateľa, spol. s r.o.

Popis kurzu

„Zákon o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci prikázal od 1. 11. 2016 nielen orgánom štátnej správy a samosprávy, ale aj školám, komunikovať pri výkone verejnej moci v elektronickej forme. Tento zákon zasahuje aj do správy registratúry, preto je nevyhnutné upraviť interné normy z oblasti správy registratúry po nadobudnutí skúseností v oblasti elektronickej komunikácie. Dočasné riešenia a možné problémy s uložením elektronických záznamov v prechodnom období ako aj praktický dosah novely zákona o archívoch a registratúrach predstaví na školení odborníčka PhDr. Veronika Nováková PhD.“

Obsah kurzu

Posledná novela zákona o archívoch a registratúrach č. 266/2015 Z. z. priniesla nové skutočnosti pre subjekty, z činnosti ktorých nevznikajú archívne dokumenty, zrušila niektoré povinnosti zakotvené v predchádzajúcich právnych normách.

  • Odporúčania pre orgány verejnej moci na riešenie správy registratúry v prechodnom období
  • Dočasné riešenia a možné problémy s uložením elektronických záznamov v prechodnom období
  • Praktický dosah novely zákona
  • Základná kategorizácia subjektov z pohľadu povinnosti voči MV SR (štátnym archívom)
  • Zmeny vo vyraďovaní registratúrnych záznamov

Lektor: PhDr. Veronika Nováková PhD.

HARMONOGRAM:

  • 08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
  • 09.00 – 11.00 prednáška
  • 11.00 – 12.00 obedná prestávka
  • 12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou

Uhradiť účastnícky poplatok je potrebné najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Cieľová skupina

pre všetkých, ktorých táto téma zaujíma…

Poznámka k cene

Účastnícky poplatok 66 € obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

Hodnotenie




Organizátor