Kurz: Asertivita a jej uplatnenie v praxi manažéra

Popis kurzu

Čo zažijete?

  • Spoznáte základné komunikačné chyby a spôsoby ako sa im vyhnúť
  • Identifikujete si svoje slabé miesta v asertívnej komunikácii a riešení konfliktov
  • Precvičíte si vlastné problémové komunikačné situácie
  • Získate účinné tipy a návody na ich odstránenie
  • Dozviete sa ako najlepšie komunikovať s jednotlivými typmi osobností
  • Ako účinne a správne kritizovať a kritiku prijímať
  • Zistíte ako správne odhadnúť emócie a postoje, ako správne identifikovať správanie druhých a následne doladiť vlastnú komunikáciu aby bola podporná a efektívna.

Obsah:

  • Zmysel, východiská a prínos asertívnej komunikácie a správania v medziľudských vzťahoch, umenie presadiť sa
  • Základné komunikačné typy a spôsoby komunikácie s nimi
  • Asertívne práva a asertívne techniky a ich využitie pri riešení konfliktov a problematických situácií na pracovisku
  • Ako môžeme zvýšiť našu úspešnosť v komunikácii s okolím
  • Čo blokuje našu komunikáciu
  • Signály klamania
  • Ako povedať nie správnym spôsobom
  • Vyjadrenie kritiky a vlastného názoru
  • Umenie efektívneho počúvania
  • Riešenie problémov z praxe

Tréningom nadobudnuté znalosti a zručnosti Vám pomôžu:

  • Nadobudnúť väčšiu sebadôveru
  • Dôveryhodnejšie pôsobiť na druhých
  • Zlepšiť porozumenie doma i v práci
  • Konštruktívne zvládnuť hádku i konflikty
  • Úspešne sa ubrániť manipulácii

Lektorka: Ing. Ľubica Karetková – riaditeľka poradenskej spoločnosti BPM Slovakia, s.r.o. V oblasti vzdelávania dospelých pôsobí už 20 rokov. Rozvíja a tvorí nové vzdelávacie projekty zamerané na rozvoj a zlepšenie komunikačných zručností, posilnenie zdravého sebavedomia a uvedomenia si vlastných síl a potenciálu rozvoja.



Kontaktná osoba

Ľubica Karetková
+421 2/202 000 78
bpm@bpm-educat.com


Organizátor