Detail kurzu

Manažment vymáhania pohľadávok a krízová komunikácia

Poradca podnikateľa, spol. s r.o.

Popis kurzu

Manažment pohľadávok predstavuje v podnikateľskej praxi dôležitý faktor, ktorý je previazaný s úspešnosťou každého podnikateľského subjektu. O najdôležitejších zmenách v zákonoch a ich vplyve na vymáhanie pohľadávok vás informuje lektor z praxe Ing. Ľubomír Havierník. Venovať sa bude nielen zmenám v rámci riadenia pohľadávok, ale informuje tiež o administratívnych úlohách firemného špecialistu na pohľadávky a ako bonus vám poskytne náhľad na krízové riadenie a krízovú komunikáciu, ktoré vám v rizikovom období uľahčia vyrovnať sa so súčasnými problémami.

Obsah kurzu

Najdôležitejšie zmeny v zákonoch a ich vplyv na vymáhanie pohľadávok

  • zmeny v súdnom a rozhodcovskom konaní
  • zmeny v exekučnom konaní
  • mediácia vo vymáhaní pohľadávok
  • osobný bankrot

Agenda firemného špecialistu na pohľadávky

  • okruhy činností špecialistu pohľadávok
  • overené postupy pri manažmente pohľadávok
  • tipy na vymáhanie a zabezpečenie pohľadávok
  • praktické tipy na komunikáciu s dlžníkom

BONUS: Krízové riadenie a krízová komunikácia

  • Vybrané krízové situácie v podnikaní a ich riešenia
  • Dôležité zásady pri krízovom riadení
  • Dôležité zásady pri krízovej komunikácii
  • Krízová komunikácia a pohľadávky

Diskusia

LEKTOR ŠKOLENIA: Ing. Ľubomír Havierník, kariéru obchodníka začal v spoločnosti zameranej na vymáhanie pohľadávok. Od začiatku vnímal, že aby sa stal špičkovým obchodníkom, musel byť aj odborníkom na pohľadávky. A vedel zrozumiteľným manažérskym jazykom komunikovať klientom svoje služby. Je možné, že v súvislosti s jeho menom sa skôr stretnete s problematikou pohľadávok. A to je v poriadku. Obchodník musí byť pre klienta dôveryhodným partnerom pre poskytovanú službu. Preto považuje za kľúčové, aby sa obchodník rozvíjal nielen v obchodníckych zručnostiach, ale aj v poskytovaných službách.

HARMONOGRAM:

  • 08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
  • 09.00 – 11.00 prednáška
  • 11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
  • 12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou

Účasníctky poplatok 120 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, o­bed.

Účastnícky poplatok 140,40 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed + ročné predplatné portálu www.ezisk.sk.

Účastníci školenia v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 3 eurá na celý deň.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Poznámka k cene

Účasníctky poplatok 120 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed.

Hodnotenie




Organizátor