Detail kurzu
Manažment vymáhania pohľadávok a krízová komunikácia
Poradca podnikateľa, spol. s r.o.
Popis kurzu
Manažment pohľadávok predstavuje v podnikateľskej praxi dôležitý faktor, ktorý je previazaný s úspešnosťou každého podnikateľského subjektu. O najdôležitejších zmenách v zákonoch a ich vplyve na vymáhanie pohľadávok vás informuje lektor z praxe Ing. Ľubomír Havierník. Venovať sa bude nielen zmenám v rámci riadenia pohľadávok, ale informuje tiež o administratívnych úlohách firemného špecialistu na pohľadávky a ako bonus vám poskytne náhľad na krízové riadenie a krízovú komunikáciu, ktoré vám v rizikovom období uľahčia vyrovnať sa so súčasnými problémami.
Obsah kurzu
Najdôležitejšie zmeny v zákonoch a ich vplyv na vymáhanie pohľadávok
- zmeny v súdnom a rozhodcovskom konaní
- zmeny v exekučnom konaní
- mediácia vo vymáhaní pohľadávok
- osobný bankrot
Agenda firemného špecialistu na pohľadávky
- okruhy činností špecialistu pohľadávok
- overené postupy pri manažmente pohľadávok
- tipy na vymáhanie a zabezpečenie pohľadávok
- praktické tipy na komunikáciu s dlžníkom
BONUS: Krízové riadenie a krízová komunikácia
- Vybrané krízové situácie v podnikaní a ich riešenia
- Dôležité zásady pri krízovom riadení
- Dôležité zásady pri krízovej komunikácii
- Krízová komunikácia a pohľadávky
Diskusia
LEKTOR ŠKOLENIA: Ing. Ľubomír Havierník, kariéru obchodníka začal v spoločnosti zameranej na vymáhanie pohľadávok. Od začiatku vnímal, že aby sa stal špičkovým obchodníkom, musel byť aj odborníkom na pohľadávky. A vedel zrozumiteľným manažérskym jazykom komunikovať klientom svoje služby. Je možné, že v súvislosti s jeho menom sa skôr stretnete s problematikou pohľadávok. A to je v poriadku. Obchodník musí byť pre klienta dôveryhodným partnerom pre poskytovanú službu. Preto považuje za kľúčové, aby sa obchodník rozvíjal nielen v obchodníckych zručnostiach, ale aj v poskytovaných službách.
HARMONOGRAM:
- 08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
- 09.00 – 11.00 prednáška
- 11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
- 12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou
Účasníctky poplatok 120 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed.
Účastnícky poplatok 140,40 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed + ročné predplatné portálu www.ezisk.sk.
Účastníci školenia v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 3 eurá na celý deň.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Účasníctky poplatok 120 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed.
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality