Detail kurzu

Starostlivosť o zákazníka

Pricemania Academy

Popis kurzu

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ:

Starostlivosť o zákazníkov je extrémne dôležitá súčasť podnikania, ktorá sa, bohužiaľ, na Slovensku veľmi podceňuje. Je sedemkrát zložitejšie a drahšie získať nového zákazníka ako si udržať už existujúceho. A práve pri riešení požiadaviek od existujúcich zákazníkov robia slovenské spoločnosti najväčšie chyby v komunikácii, prístupe a kvalite odpovedí.


PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:

  • majiteľom, obchodným / zákazníckym riaditeľom malých spoločností či e-shopov (už od 2 ľudí) až do stredne veľkých spoločností (250 zamestnancov),
  • ľudí, čo majú na starosti komunikáciu so zákazníkmi, resp. starostlivosť o zákazníkov,
  • kohokoľvek, koho zaujíma zvýšenie obratu a spokojnosti zákazníkov.

Obsah kurzu

NA WORKSHOPE SA DOZVIETE A NAUČÍTE:

  • prečo je starostlivosť o zákazníkov čím ďalej dôležitejšia,
  • ako si správne nastaviť zákaznícku starostlivosť naprieč firmou,
  • identifikujeme aké komunikačné kanály sú pro vás dôležité a naučíte sa ich kvalitne obslúžiť,
  • ako vybrať správnych pracovníkov na podporu zákazníkom,
  • aké štatistiky a dáta sledovať a merať a ako na ich základe svoju starostlivosť zlepšovať,
  • základné procesy, ktoré by vám so železnou pravidelnosťou mali na podpore fungovať,
  • ako sledovať zmienky o vás na sociálnych sieťach a zapojiť sa do konverzácie,vychytáme nástrahy v podobe naštvaných zákazníkov, reklamácií, nedorozumení a chýb a naučíme sa, ako z nich správne vykorčuľovať a získať si nadšeného zákazníka,
  • aké šikovné aplikácie sa vám môžu hodiť pre zjednodušenie a zrýchlenie práce,
  • ako správne využiť všetky výhody live chatu,
  • dôležité aspekty e-mailovej komunikácie,
  • ako čo najviac vecí zautomatizovať a zjednodušiť, šetriť čas a stihnúť viac,
  • ako správne motivovať zamestnancov na oddelení podpory zákazníkom.

BONUS:

ZDARMA nástroj na správu e-mailovej komunikácie SupportBox na pol roka v hodnote 180 €

Hodnotenie




Organizátor